Ve snaze přinést divákům zajímavější závody a vyrovnanější startovní pole zkoumá Strategická skupina F1 velké množství návrhů, mezi nimi i možnost opět zavést u vozů přísavný efekt, doménu formule 1 na konci 70. let.
Zásadní změnou by podle zástupců Red Bullu mohl být způsob generování přítlaku, který by nebyl závislý na předních a zadních spoilerech, nýbrž na podvozku. Podobně jako v GP2 by zavedením tunelu v podlaze došlo k přísavnému efektu, který byl typický pro vozy F1 na konci 70. a začátku 80. let minulého století, a vozy jedoucí v závětří by tolik netrpěly.
Strategická skupina již dříve oznámila svůj plán na širší zadní pneumatiky, jejichž šíře 420 mm byla používána naposledy v roce 1992. Změna by měla přinést vozům větší mechanickou přilnavost. "Hodně nových nápadů do budoucna je příslibem zlepšení statutu F1. Osobně bych si přál, aby některé byly zavedeny už v příštím roce než v sezóně 2017," uvedl Jenson Button. "Líbí se mi myšlenka auta odlehčit, budou hbitější, rychlejší, jejich mechanická přilnavost větší, je to krok vstříc většímu závodění a předjíždění."
Button by uvítal i otázku přísavného efektu. "Práce s přítlakem by měla být zaměřena na podvozek, nikoli na spoilery. Pak se můžete dostat blíž k soupeři a bojovat s ním, protože vás neovlivňuje vzduch proudící z jeho křídel."
Red Bull inicioval návrh o přísavném efektu, Christian Horner však nechce, aby se z něj stalo další standardizované pravidlo. "Regule jsou v tomto směru značně omezené, takže bychom neradi, aby pak byly všechny podvozky stejné. Jeho provedení v oblasti motoru a převodovky by mělo být unikátní."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.