Situace kolem případného prodeje Lotusu se začíná podobat tahanici kolem Räikkönena. Zda se povede po pěti letech udělat transakci odpovídající latinskému vice versa si klade stále více lidí - a jasno do toho nevnášejí ani osoby odpovědné.
Neuplynul ani den a přes avizovanou zítřejší schůzku před Grand Prix Maďarska (více zde) je najednou všechno jinak. Ačkoliv nikdo nedementoval schůzku představitelů obou subjektů, tedy Gérarda Lopeze (Lotus) a Carlose Ghosna (Renault), z tábora černozlatých v Enstone zní - nic se prodávat nebude.
Christian Horner, který má v poslední době chuť komentovat všechno, snad včetně samotného závodu, si přisadil i tentokrát: "Byla by to zajímavá ironie, zopakovat tu transakci v obráceném gardu."
Výkonný ředitel Lotusu Matthew Carter trvá na tom, že zprávy o prodeji týmu nejsou ničím podložené. Pro periodikum Speed Week prohlásil: "Jako ředitel společnosti nemám žádnou indicii, že by byla učiněna nějaká nabídka. Vím, že Renault v této době pozorně zvažuje své další možnosti uplatnění v F1. Víme, že pokud dojde na jeho návrat v podobě týmu F1, vytvoří si seznam vhodných kandidátů a bychom mohli být nejlepší volbou," připouští Carter.
"Ale žádná nabídka nepadla. Akcionáři mi opakovaně sdělili, že Lotus na prodej není," zdůraznil Carter. Přitom je jasné, že odprodej v Enstone sídlící stáje by uspíšil řešení nepříliš příznivé situace v Lotusu. Tým totiž stále vede s nespokojenými dodavateli soudní při, přičemž členka evropského parlamentu Anneliese Doddsová poukázala, že celá situace je "s ohledem na stížnosti podané k Vrchnímu soudu velmi naléhavá."
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.