Momentálně čtvrtý pilot průběžného pořadí Kimi Räikkönen má odlišný názor na svou budoucnost ve stáji Ferrari. Podle dřívějších prohlášení záleží jen a jen na výsledcích, jaké bude finský pilot v dalších závodech předvádět.
"Kimi má svůj osud u Ferrari ve vlastních rukou," citovala italská média výrok šéfa týmu Maurizia Arrivabeneho, který vstoupil do debaty ohledně možného odchodu Räikkönena z italské stáje. S tímto názorem však Kimi rozhodně nesouhlasí.
Podle některých informací má Fin v následujících závodech ukázat, zda naplní podmínky stanovené ve smluvní opci pro rok 2016, kde je jednou z podmínek dosahování určité úrovně výsledků. Naproti tomu už prý existují předběžné dohody Maranella s Valtteri Bottasem směřující k podpisu smlouvy na rok 2016. Obě strany tyto spekulace nepotvrdily, ale ani rozhodně nevyvrátily - uchýlily se k osvědčenému zdůrazňování důležitosti soustředit se na přítomnost.
David Coulthard se vyjádřil k případu Räikkönen v obsáhlém příspěvku, v němž mimo jiné poznamenal: "Je čas na změnu, tedy pokud Kimi nevyhraje následujících pět nebo šest závodů," uvedl Skot v periodiku Speed Week (článek zde).
Räikkönen byl na okolnosti ohledně jeho působení ve stáji Ferrari dotazován i akci Festival of Speed v Goodwoodu, kde v neděli proháněl pět let staré Ferrari F10. "Věci nejsou vždy v našich rukou," svěřil se televizní stanici Sky. "Je tu kontrakt a je na nich, zda jej podepíší nebo ne," naráží Fin na opci, která by mu zajišťovala setrvání v týmu i na rok 2016.
Arrivabene přesto dál tvrdí, že v žádném případě ještě nepadlo rozhodnutí ani o Kimiho budoucnosti, ani o případném nově angažovaném pilotovi. Vyjádřil své přesvědčení, že právě určitá nejistota dodá Icemanovi vůli k dosažení lepších výsledků. Smluvní záležitosti se budou řešit až po maďarské Grand Prix, protože opční doložka na rok 2016 vyprší koncem července.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.
Helmut Marko po dvaceti letech končí ve své poradní roli u týmů Red Bull. Jeho odchod zasahuje i okruh lidí kolem Maxe Verstappena, který ho dříve označil za „druhého otce“.