Momentálně čtvrtý pilot průběžného pořadí Kimi Räikkönen má odlišný názor na svou budoucnost ve stáji Ferrari. Podle dřívějších prohlášení záleží jen a jen na výsledcích, jaké bude finský pilot v dalších závodech předvádět.
"Kimi má svůj osud u Ferrari ve vlastních rukou," citovala italská média výrok šéfa týmu Maurizia Arrivabeneho, který vstoupil do debaty ohledně možného odchodu Räikkönena z italské stáje. S tímto názorem však Kimi rozhodně nesouhlasí.
Podle některých informací má Fin v následujících závodech ukázat, zda naplní podmínky stanovené ve smluvní opci pro rok 2016, kde je jednou z podmínek dosahování určité úrovně výsledků. Naproti tomu už prý existují předběžné dohody Maranella s Valtteri Bottasem směřující k podpisu smlouvy na rok 2016. Obě strany tyto spekulace nepotvrdily, ale ani rozhodně nevyvrátily - uchýlily se k osvědčenému zdůrazňování důležitosti soustředit se na přítomnost.
David Coulthard se vyjádřil k případu Räikkönen v obsáhlém příspěvku, v němž mimo jiné poznamenal: "Je čas na změnu, tedy pokud Kimi nevyhraje následujících pět nebo šest závodů," uvedl Skot v periodiku Speed Week (článek zde).
Räikkönen byl na okolnosti ohledně jeho působení ve stáji Ferrari dotazován i akci Festival of Speed v Goodwoodu, kde v neděli proháněl pět let staré Ferrari F10. "Věci nejsou vždy v našich rukou," svěřil se televizní stanici Sky. "Je tu kontrakt a je na nich, zda jej podepíší nebo ne," naráží Fin na opci, která by mu zajišťovala setrvání v týmu i na rok 2016.
Arrivabene přesto dál tvrdí, že v žádném případě ještě nepadlo rozhodnutí ani o Kimiho budoucnosti, ani o případném nově angažovaném pilotovi. Vyjádřil své přesvědčení, že právě určitá nejistota dodá Icemanovi vůli k dosažení lepších výsledků. Smluvní záležitosti se budou řešit až po maďarské Grand Prix, protože opční doložka na rok 2016 vyprší koncem července.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.
Valtteri Bottas prozradil nové detaily o svém přechodu do týmu Cadillac, který se chystá na vstup do Formule 1.
Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.
Carlos Sainz po událostech v Singapuru promluvil o svých pocitech po nepříjemné diskvalifikaci a o aktuálním vztahu k týmu.
George Russell má za sebou úspěšnou sezónu v roli týmové jedničky Mercedesu, přesto stále nepodepsal novou smlouvu.