Také Daniel Ricciardo už přemýšlí o tom, jak zaútočit v příští sezóně. Otevřeně vyzval tým ke změnám, které jsou nezbytné k opětovnému nabytí konkurenceschopnosti v ročníku 2016.
Australan v loňském roce vyhrál tři Grand Prix, o čemž se mu letos může jen zdát. Kdybychom se podívali na výsledky v jeho první sezóně u Red Bullu za stejnou dobu jako letos, rozdíl je propastný - loni jedno vítězství, jedno druhé místo (o které později přišel diskvalifikací) a dvě třetí, letos se na stupně vítězů ještě nepodíval. Na otázku, jak takový rozdíl ve výkonnosti vnímá, utrousil jen strohé: "Je to těžké!"
Pak se Ricciardo rozhovořil: "Hodně současnou situaci prožívám, naštěstí jsem založením pozitivní člověk a snadno se dokážu namotivovat, ale přes to všechno už jsem se v této sezóně několikrát cítil bídně. Důvodů k radosti moc nebylo.
Musíme se odrazit k nějaké změmě, tím začít. Vždyť už jsme skoro v polovině sezóny. Loni jsme také pořád nevyhrávali, ale měli jsme Mercedesy na dosah, je proto nemyslitelné si je takhle nechat ujet. Potřebujeme se o něco pokusit, musí se stát něco, co nás vyburcuje a vrátí zpátky do hry.
Myslím, že si mohu dovolit udělat trochu rozruchu. Je to potřeba. Nikoho určitě netěší pozice, na které nyní jsme. I když nepůsobím v F1 zvlášť dlouho, nějakých úspěchů už jsem dosáhl, tak snad mám k tomu co říci a zasazovat se o změny. Jistě, je tu plno zkušenějších lidí... ale pokud se jejich snaha nebude adekvátní, nesmíme se bát na ně přitlačit.
Čeká nás teď obtížný měsíc, možná dva. V žádném případě ale takhle nemůžeme pokračovat v následující sezóně. Skoro to vypadá, že bude potřeba zázrak, abychom se opět rvali o vítězství. Ale potřebujeme, aby se už něco stalo!" uzavírá Ricciardo.
Letní přestávka F1 2025 není pouhým volnem, ale klíčovým obdobím pro načerpání sil těla, odpočinek mysli a posílení týmového ducha. Jezdci i týmy kombinují regeneraci, lehký trénink, koníčky a cestování, aby se po návratu do Zandvoortu v závodním tempu opět objevili svěží a připraveni na boj o každý bod šampionátu.
Zak Brown po uzavření diskuse kolem Landa Norrise upozorňuje, že podobný příběh se nyní přesouvá na Charlese Leclerca. Podle něj se otázka, zda dokáže proměnit pole position ve vítězství, stává dalším horkým tématem sezóny.
Max Verstappen definitivně ukončil spekulace o své budoucnosti. Nizozemský šampion potvrdil, že i v roce 2026 bude hájit barvy Red Bullu.
Guenther Steiner varuje, že Lewis Hamilton by mohl opustit F1, pokud nové předpisy pro sezónu 2026 nepodpoří jeho výkony. Britský pilot podle něj trpí poklesem sebevědomí a Ferrari by muselo dodat vůz, který mu sedne.
Max Verstappen dostal varování za odhození ručníku z kokpitu během maďarského tréninku; FIA zdůraznila, že i malé předměty na trati mohou být nebezpečné.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.