Šéf Týmu Lotus Tony Fernandes nepatří mezi příznivce systému pro rekuperaci kinetické energie (KERS), který se po jednoleté přestávce v sezóně 2011 opět vrátil do Formule 1.
Tyto systémy v F1 uchovávají energii uvolňující se při brzdění do baterií. Piloti ji následně mohou libovolně využívat pro dodatečné navýšení výkonu o 80 koní po 6,6 vteřin během každého kola. Letos je využívalo devět týmů, piloti HRT, Virginu i Fernandesova Lotusu se však museli obejít bez něj. Pro rok 2012 jeho nasazení potvrdily všechny týmy s výjimkou Virginu (Marussie).
Lotus jej bude odebírat stejně jako převodovku a hydrauliku od Red Bullu, přičemž i monoposty těchto týmů budou pohánět agregáty společného dodavatele - Renaultu. Šéf stáje, která od příštího roku ponese název Caterham, však není nadšencem této moderní technologie.
Fernandesovi se nelíbí náklady, které jsou s jejím nasazením spojeny: "Stále je s tím svázáno příliš mnoho peněz, navíc na špatném místě. Původně se hovořilo o milionu Eur za odebírání KERSu, nyní jsme však na 3 - 5 milionech. Za co? Naše KERSy životnímu prostředí nikterak neprospívají."
Lotus příští rok změní název na Caterham a nasadí KERS(foto: Team Lotus)
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.