Díky podpoře bývalého prezidenta Maxe Mosleyho a FIA se v roce 2010 vrátil do F1 dlouholetý dodavatel závodních motorů Cosworth. Podle vlastního obchodního ředitele byl návrat úspěšný a pozice neodráží skutečnou konkurenceschopnost.
"Ačkoliv jsme to vůbec neměli s návratem do F1 snadné, nezaznamenali jsme v závodě ani jedinou jednu poruchu," vyzdvihl spolehlivost motoru Mark Gallagher. "Technické předpisy a pravidla byla oznámena poměrně pozdě a neměli jsme dost protoru pro testování."
Brit ve službách amerického výrobce upozornil na to, jak je zpětná vazba od týmu pro dodavatele motorů důležitá a skutečnost, že Cosworth sice dodával motory čtyřem stájím, ale přitom tři z nich byly zcela nové týmy a pouze Williams měl díky Rubensovi Barrichellovi dost zkušeností na to, aby dokázal pomoci s optimalizací výkonu a průběhu agregátu.
Brazilský pilot patřil loni k nejzkušenějším ve startovním poli, ale i informace a poznatky od Trulliho, Glocka a Kovalainena z Lotusu a Virginu byly podle Gallaghera prospěšné.
"Mrzí mne však, že je Cosworth považován za outsidera mezi dodavateli už 20 let. Ale je to nespravedlivé, neboť kdybychom dali motor do vítězného šasi, mohli bychom také vyhrávat. Williams dělá svoji práci na špičkové úrovni, ukázali, že umí vyhrávat a budou v budoucnu znovu. My také umíme postavit vítězný motor, vzpomeňte si na Benetton Ford Cosworth se kterým vyhrál Michael Schumacher v roce 1994 svůj první titul. O rok dříve jsme měli úspěšnou sezónu s McLarenem a Ayrtonem Sennou. Současným problémem je fakt, že nemáme špičkového odběratele. Není to kritika našich partnerů, ale konstatování skutečnosti."
Williams obsadil v roce 2010 šestou pozici v Poháru konstruktérů. Spolupráce s věhlasnou britskou stájí si Cosworth cení a díky vzájemné podpoře a intenzívní spolupráci by chtěl v roce 2011 do Top4.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.