HONDA - REVIEW; Nedostatek přilnavosti a problémy na vysokých obrubnících ukázaly letošní monopost RA108 v otřesném světle. Sedmnáctý a osmnáctý kvalifikační čas i časová ztráta na soupeře jsou varující.
Jenson Button, 17. Dnešní výsledek je zklamáním. Vůz byl sice dobře vyvážený a dostali jsme z něj maximum, výsledek však ukazuje, čeho jsme na této dráze schopni. Před mým posledním pokusem jsem byl zavolaný na váhu a už neměl dost času na návrat k mechanikům. Musel jsem čekat na pitlane, vychladly mi gumy, ale přesto si nemyslím, že bychom se dokázali dostat do Q2. Uvidíme, co přinese zítřejší závod, ale nedá se zřejmě čekat, že bychom byli na tomto okruhu zítra rychlejší.
Rubens Barrichello, 18. Jsme nekonkurenceschopní. Časy byly velmi vyrovnané po celý víkend, ale my jsme bohužel v závěrečné části startovního roštu. Podnikali jsme co jsme mohli a postupně se zlepšovali, více se z vozu ale dostat nepodařilo. Přestože bylo vyvážení dobré, nebyli jsme dost rychlí, musíme si počkat, co přinese závod a nesmíme se vzdávat.
Steve Clark, šéfinženýr Tohle není bohužel případ, že by nám něco nevyšlo, nebo bychom se spletli. Včerejší problémy jsme vyřešili, vůz byl vyvážený a vyrovnanost našich jezdců svědčí o tom, že jsme dosáhli maxima vozu. Střed pole je velmi vyrovnaný, potřebovali jsme 0,3 vteřiny, ale nepodařilo se nám je dnes ve voze najít. Podle papírových předpokladů nám měla tato dráha vyhovovat více než Kanada, proto jsme překvapení a zklamaní. Musíme doufat, že se nám podaří v několika dalších závodech získat lepší formu, každá desetina proti soupeřům je v tak vyrovnaném prostředí zatraceně důležitá.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.