Stáj Toro Rosso se dočkala konkurenceschopných výsledků, ale s nimi přišly potíže existenčního rázu. Nevyjasněná situace kolem zákaznických šasi a vytrvalý odpor nejslabšího samostatného konstruktéra směřuje k arbitráži. Situace je těžká i pro majitele 50% akcií a oznámil zájem balík akcií prodat.
Tým Spyker podal ještě loni žalobu proti Toro Rosso, základem je tvrzení, že stáj z Faenzy používala v roce 2007 stejné šasi jako Red Bull Racing. Přestože vedení obou stájí Toro Rosso a Red Bull tuto skutečnost odmítá, právníci placení Dietrichem Mateschitzem tvrdí, že formulace Concorde Agreement i tak nasazení zákaznického šasi umožňuje. Oba týmy totiž kupují šasi od další společnosti Red Bull Technologies.
Červencová arbitráž by měla rozhodovat o tom, zda je důležitější litera nebo duch ustanovení. Prohra v arbitráži by znamenala nejen konec současného systému spolupráce stájí STR a RBR, ale i ztrátu všech bonusů získaných v loňském roce, včetně finančních prostředků, jež stáj Toro Rosso získala z prodeje komerčních práv formule 1. Ještě horší skutečností by však byla nemožnost získat tyto výhody v dalších třech letech! Následkem toho podnikají právníci obou stájí kroky, aby k arbitráži nedošlo.
Snaha domluvit se s nástupcem Spykeru stájí Force India je proto pochopitelná. Údajně proto obdržel indický tým návrh na kompromis, do kterého by se měl zapojit i další tým čelící žalobě, japonský Super Aguri. Všechny tři týmy by se měly o zisky z roku 2007 podělit rovnoměrně, ale je otázkou, zda to bude pro Silverstone dost, neboť v případě pro ně kladného arbitrážního řízení by dostal Force India vše.
Se zákaznickými šasi je ale potíž i v roce 2008, ačkoliv je pravidla Mezinárodní automobilové federace nevylučují a nová Concorde Agreement nebyla po jejím skončení platnosti na konci roku 2007 podepsána...
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.