Letošní monopost stáje RB4 už byl od své první skicy projektován šéfkonstruktérem Adrianem Neweyem. Loňské problémy se spolehlivostí jsou zřejmě vyřešeny a před konstruktéry stojí poslední úkol, najít potřebnou rychlost.
Pilot Red Bull Racing David Coulthard označuje právě chybějící rychlost za Achillovu patu vozu. „Určitě nejsme nejrychlejší. Současné formuli 1 dominuje aerodynamika a my se budeme snažit o maximální zlepšení i v tomto směru.“
Při posledních testech v Barceloně nahradil v kokpitu Coultharda Sebastian Vettel. Skot vysvětlil, že on sám si vyžádal jako náhradníka mladého Němce, který dostal přednost před oficiálním testovacím pilotem Buemim díky svým větším zkušenostem. „Asi jsem podcenil rozcvičení a kousl se mi nerv. V tuto chvíli jsme potřebovali udělat co nejlepší práci, proto jsem doporučil zkušenějšího Vettela.“
David vstupuje do své patnácté sezony ve formuli 1, ale po závodění je podle svých slov stále stejně hladový. Předpovědi dělat nechce, ale pozici Red Bull vidí ve skupině s Renaultem, Williamsem a zřejmě i Toyotou. BMW je těžké zařadit, ale asi jsou kousek před námi a Ferrari s McLarenem mají velký náskok.“
Cílem pro Austrálii je kvalifikovat se do závěrečné části a získat nějaký bod. „Raději zůstávám nohama na zemi a uvidíme, třeba to bude i lepší.“
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.