Německý pilot nechce předbíhat, ale zatím si na boj o titul nevěří. Podle něj je pozice týmu BMW Sauber podobná té loňské, odstup od Ferrari a McLarenu se příliš nezměnil. Přesto, pokud bude mít dostatečně konkurenceschopné auto, je připraven vítězit a znovu porážet týmového kolegu Kubicu.
„V tuto chvíli si myslím, že je naše situace podobná té loňské,“ uvedl německý pilot s tím, že se zdá být forma dvou loni nejlepších týmů nedostižena.
Pod tlakem se však necítí, neboť bez špičkového vozu se v F1 vítězit nedá. „Doufám, že náš cíl splníme a nějaký ten závod vyhrajeme, ale na to potřebujeme skutečně konkurenceschopný vůz.“
Přestože je Robert Kubica rychlým a spolehlivým jezdcem, v součtu se zatím dařilo lépe Heidfeldovi. Nicméně v některých předsezónních testech se zdálo, jakoby nový monopost F1.08 více sedí právě mladšímu Polákovi. „Zatím naše bilance vypadala pro mne dobře a já věřím, že tomu tak i zůstane.“
Jaká je skutečná konkurenceschopnost současného monopostu týmu z Hinwilu je otázkou, ale pokud nepřijede stáj do Austrálie s výrazně pozměněným autem, nedá se asi na základě testů očekávat, že by byli Heidfeld s Kubicou tak osamoceni za Ferrari a McLarenem, jako tomu bývalo na konci loňského roku.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.