Každý z nás má nějaký cíl, některý je pracovní, jiný soukromý a některý soukromý je i veřejný. V případě jezdců formule 1 je toho veřejného nepoměrně více, než soukromého. Podobně je tomu i u nadějného mladíka startujícího za britský Williams.
Nico Rosberg má za sebou dvě sezony ve světě Grand Prix a zatímco v první příliš důvodů k radosti díky nespolehlivému FW28 Cosworth neměl, loni to bylo o něčem jiném. Celkem získal dvacet mistrovských bodů a obsadil devátou příčku v hodnocení jezdců.
„Mám jediný cíl pro rok 2008, skončit lépe než loni,“ odpověděl stručně syn exšampiona F1 Keke Rosberga.
Díky loňským výkonům byl často v médiích spojován s nástupnictvím v McLarenu. Sám však s odstupem času odmítl, že by s Wokingem o možném přestupu jednal.
Velmi se pak těší na závody bez elektronických pomůcek a obavy o zvládnutí vozů jsou podle něj zbytečné. „Za sucha to bude podobné, ale po startu za deště to bude pořádné drama. Myslím si, že to bude pro diváky lepší a své sehraje nejen kontrola prokluzu, ale i absence elektronicky kontrolovaného brzdění motoru. Vše by mělo pomoci k zatraktivnění závodů.“
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.