Italský tým, spoluvlastněný společností Red Bull a bývalým závodníkem Gerhardem Bergerem, plánuje začít sezonu s upraveným loňským vozem. Důvody pro odložení startu nového monopostu jsou dva.
V první řadě chce tým definitivně opustit zadní řady startovního pole a k tomu potřebuje konkurenceschopný monopost, se kterým udělají větší pokrok, než nejbližší konkurence.
„Naše výsledky z testů ukazují, že bychom s novým autem mohli jezdit uprostřed startovního pole. Jedna věc jsou však předpoklady, druhou samotná skutečnost,“ uvedl opatrně Massimo Rivola.
Druhým důvodem, proč nasadí stáj v prvních čtyřech závodech sezony STR02B je ten, že se v případě potíží konkurence může podařit zajet Bourdaisovi nebo Vettelovi bodovaný výsledek.
„Nechceme nic riskovat, jedeme do Austrálie s jasným cílem. Musíme dokončit závod a pokud se naskytne příležitost, musíme být připraveni a hlavně musíme mít ještě auta v závodě.“
Od obou jezdců si vedení slibuje hodně a Rivola je s výběrem spokojený. „Bourdais už je u nás jako doma a Vettel má opět skvělou formu. Vývoj STR03 jde velmi dobře kupředu a hodně nám pomáhá Giorgio Ascanelli. V Turecku plánujeme letošní vůz nasadit.“
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.