Švýcarský Blick vyhodnotil dosavadní testy, prohlášení jednotlivých týmů, odborníků i vlastní předpoklady a vytvořil předpokládaný žebříček od favoritů až po outsidery.
Na čelo umístil Ferrari s McLarenem, ale předpokládá, že v úvodu sezony bude konkurenceschopnější rudý monopost z Maranella. Vychází i z tvrzení pilota Toyoty Timo Glocka, který testoval svůj bíločervený monopost vedle Ferrari v Bahrajnu. „Oni si hrají vlastní ligu," uvedl Němec.
Třetím týmem za McLarenem už nemá být BMW Sauber, ale Toyotou poháněné šasi Williamsu. Střed pole by však měl být opět vyrovnaný a bude znovu záležet na průběžném vývoji, spolehlivosti a štěstí. Za Williams řadí Blick Renault a BMW Sauber, s menším odstupem následuje Red Bull a Toro Rosso, dále pak Toyotu s Hondou.
Startovní pole by měly v Austrálii uzavírat stáje Force Indi a Super Aguri ve zmíněném pořadí.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.