Kimi Raikkonen se připravuje na svůj druhý přestup kariéry a rád by se o svém novém působišti dozvěděl co nejvíce informací předem.
Fin nahrazuje u Ferrari Michaela Schumachera, jenž je dlouholetým středobodem italské stáje a doufá, že se s ním nyní bude Schumacher o Ferrari bavit otevřeněji, než bylo zatím možné.
„Dosud jsme se o věcech týkajících se týmu moc bavit nemohli, ale možná to bude nyní při jeho odchodu z F1 snadnější,“ uvedl Raikkonen v rozhovoru pro italský deník Gazzetta dello Sport. Pomoci s přestupem mu ale může i jeho budoucí týmový kolega Felipe Massa, o kterém Kimi soudí, že bude příjemným "parťákem".
Kimi Raikkonen to však i s případnými informacemi od Schumachera mít snadné určitě nebude, neboť od něj každý očekává nejen boj o titul, ale právě titul šampiona. Jeho přítel Toni Vilander je toho názoru, že je Kimi poněkud jiný než Michael Schumacher a bude muset dosáhnout harmonie v týmu a osobního triumfu jinou cestou.
„Kimi je jiný a i startovní podmínky má jiné. Michael si s sebou do Ferrari přivedl lidi z Benettonu, Kimi ve Ferrari nikoho nezná. Také není takový perfekcionista jako Schumi, ale přesto si myslím, že titul s Ferrari vyhraje.“
Foto: Scuderia Ferrari
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.
Jenson Button ocenil Maxe Verstappena za to, jak dokáže dostat maximum z náročného vozu RB21. Podle něj je to důkaz výjimečného jezdeckého talentu, který Verstappena odlišuje od ostatních.
Pokud Max Verstappen přestoupí k Mercedesu, Carlos Sainz by mohl zamířit do Red Bullu. Na jeho místo ve Williamsu by pak přišel Kimi Antonelli.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.