Colin Kolles byl jako šéf týmu v prodeji Midlandu angažovaný od samého začátku, který se datuje k letošní Grand Prix Bahrajnu.
V Monze se uskutečnil prodej stáje Midland holandskému výrobci luxusních sportovních vozů Spyker. „Jsem přesvědčen o tom, že je to vynikající nápad. Každý chce mít za sebou automobilku a my ji máme nyní také,“ říká Kolles, který zůstal ve své pozici i po změně majitele. „Cílem Spykeru není velikost BMW, ale ukázat solidnost a serióznost vlastní práce.“
Vraťme se ale o nějaký ten čas zpátky a vzpomeňme si, jak se už před polovinou sezony začalo v tisku hovořit o možném prodeji Midlandu. Alex Shnaider i Colin Kolles veškeré zprávy nejprve vytrvale dementovali a až výrazně později jednání s Michielem Mollem přiznali.
„Celé to trvalo šest měsíců, bylo to složité, hodně věcí prodej komplikovalo, ale šli jsme za svým cílem a všechny strany byly nakonec spokojené,“ přiznal délku jednání i záměr tým ze Silverstone výhodně prodat, a tím i nepravdivost předchozích tvrzení Kolles.
Bude možné po této zkušenosti novému týmu pod vedením téhož muže věřit? Nutno vzít v úvahu i fakt, že F1 je charakteristická mimo jiné i tím, že nic není nemožné a okolnosti vzniku nejnovějšího týmu F1 to znovu dokázaly...
Foto: Midland F1 Racing
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.
Jenson Button ocenil Maxe Verstappena za to, jak dokáže dostat maximum z náročného vozu RB21. Podle něj je to důkaz výjimečného jezdeckého talentu, který Verstappena odlišuje od ostatních.
Pokud Max Verstappen přestoupí k Mercedesu, Carlos Sainz by mohl zamířit do Red Bullu. Na jeho místo ve Williamsu by pak přišel Kimi Antonelli.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.