Piloti se podruhé sešli pod montrealským nebem, hrozícím další záplavou, ale nakonec se počasí ukázalo být jako vstřícné těm, kteří nehodlali spekulovat a pustili se do boje s časem.
Ještě před začátkem tréninku predikovala předpověď počasí 100% jistotu deště. Teplota vzduchu byla stejná jako v prvním tréninku, jen trať poněkud vychladla, zato vítr zesílil na 7,5 km/h. V boxové uličce se srovnala čtveřice Verstappen, Pérez, Sainz jr. a Russell. Jenže dvě minuty před rozsvícením zeleného světa začalo poprchávat. Zatímco většina pilotů se stáhla zpět do boxů, po trati kroužil vytrvale Gasly a ukrajoval ze svých časů rovnou vteřiny (začal na 1:35,997 a jeho mnaximum bylo po osmi kolech 1:22,589). Zhou vyjel na intermediates, ale vzápětí hlásil do boxů, že na ně je trať příliš suchá.
Problémy stihly obhájce titulu. Objel pouhá čtyři kola a poté při návratu do boxů z jeho vozu vyrazil kouř a Verstappen ještě ani nevystoupil a hlásil přítomnost dýmu. Požadoval větrák, ale šlo o složitější problém, protože na Maxově voze pracovali mechanici až do závěru tréninku. Nejspíš se jednalo o problém s ERS.
Albon zažil krizový moment u Zdi šampionů, nakonec ho však ustál bez újmy. Zato Leclerc bude po tréninku vyšetřován kvůli údajnému použití nepovolených pneumatik. Poté piloti Ferrari a McLarenu kroužili vytrvale na středně tvrdé směsi, zatímco ostatní volili nejměkčí navzdory lehkému deštíku. Po polovině tréninku se celé pole stáhlo do boxů a deset minut tu setrvalo. Dvacet minut před koncem třetího tréninku začalo drobně pršet - k dalšímu zlepšování časů už proto nedocházelo. Časy z této části byly zcela neprůkazné, ale můžeme uvést, že nejlepší byl Sainz jr. (1:25,423) před Hamiltonem (1:26,299).
Na přechodných pneumatikách bylo k vidění několik smyků a menších driftů. Například v podání Leclerca a Strolla. Chybičku si neodpustil ani Lando Norris. Nejrychlejší čas už zůstal Fernandu Alonsovi, jehož následovali George Russell a Lance Stroll. Nicméně vzhledem k tomu, že zdaleka ne všichni jezdci zajeli rychlé kolo na nejměkčí směsi pneumatik rychlé kolo, je druhý trénink výrazně méně reprezentativní než obvykle.
Zítra by mělo podle předpovědi opět pršet, takže příprava na deštivý víkend měla u všech pilotů smysl. S ohledem na proměnlivé podmínky (zpočátku déšť, potom lehké vyjasnění a opět sílící přeháňky) lze brát časy opravdu spíš jako orientační - ovšem úspěch Aston Martinu nikdo upírat nehodlá.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.
Sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton se v lednu podruhé setkal s monopostem Ferrari F1, když si vyzkoušel jízdu s modelem roku 2023 na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya.
Lewis Hamilton, jak jistě všichni fanoušci F1NEWS.cz již vědí, přechází do Ferrari pro sezónu 2025 Formule 1, což vyvolává velkou pozornost veřejnosti. Jde o novou etapu jeho kariéry, kterou odstartuje Velká cena Austrálie od 14. do 16. března 2025.
Sezóna F1 2025 odstartuje netradičně, když všech 10 týmů představí svá nová zbarvení vozů společně během jedinečného večera v londýnské O2 Areně. Tato historická událost slibuje přilákat pozornost fanoušků z celého světa. Víme, kdy se tato událost odehraje.