Druhý sprintový závod v řadě se jede na americké půdě a jediný trénink naznačil, že se obhájci titulu ani tak nemusí dařit, a přesto doslova vymaže konkurenci - včetně svého týmového kolegy. Zato Leclerc předvedl další ze série svých zbytečných chyb.
Horké počasí, sem tam nějaký mráček a poryvy větru, tak se prezentoval páteční trénink v Miami, kde mají piloti opět nabitý program. Obecně měl trénink přinést důležité získávání dat, protože nás čekají už jen kvalifikace nebo závody.
Trojice Magnussen, Ocon a Norris na nic nečekala a vyrazila na trať, byl to také Dán, kdo zajel první měřený čas - 1:31,491. Většina pilotů nasadila na úvod nejtvrdší směs, ale dlouho na ni nekroužila. Po sedmi minutách nevyšel Leclercovi nájezd do zatáčky 16, otočil se do protisměru a i když se dvakrát pokoušel vůz z nedobrovolné pasti dostat, nakonec pořadatelé vyvěsili červenou vlajku a Monačan musel z vozu ven - trénink tak pro něj skončil.
Na restart se čekalo přibližně dalších sedm minut, pak se už piloti pozvolna chopili středně tvrdé směsi, ale časy nebyly nijak výrazné. Nakonec překvapivě dominoval téměř dvě třetiny tréninku startovnímu poli Sainz jr. na druhém Ferrari, jehož dlouho nejlepší čas 1:29,331 byl dosažen na bílé směsi. Verstappen se neobvykle trápil - zajel sice solidní výkon 1:31,071, ale to stačilo jen pro úvodní pasáž. Pak mu dvakrát nevyšel brzdný manévr do zatáčky 17, takže se postupně propadl až na předposlední příčku.
Pastí pro hned několik pilotů byla zatáčka 15, přesněji její obrubník. Hamilton si na něm obrousil podlahu, Piastri si tu poskočil tak, že mu v následující "šestnáctce" chyběly ke zdi pouhé tři centimetry. Každopádně ale jak masivně inovované McLareny (Piastri 1:29,692, Norris 1:29,798) a Mercedesy (Russell 1:29,768, Hamilton 1:29,759) předváděly velmi slušné výkony, jimž se mohl rovnat ještě tak Pérez (1:29,632).
Necelou čtvrt hodinu před koncem se dostalo na kvalifikační simulace, první nasadil červenou sadu Zhou, ale vůbec se mu nevedlo. Ani Verstappen nebyl spokojen - stěžoval si na vysokou teplotu, malou přilnavost a jako by jel po omeletě! Nakonec mu ale stačilo jediné pořádné kolo dvě minuty před koncem a opět odkázal konkurenci do příslušných mezí. Sainz jr. svůj poslední pokus zhatil maličkým zaváháním v závěrečné pasáži zatáček, Norris chyboval v "sedmnáctce", a proto svůj poslední pokus vypustil.
Kvalifikace na sprint se jede za několik desítek minut a zcela určitě bude velmi obtížnou pro Leclerca, jenž po třiapadesát minut mohl zpytovat svědomí.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.