Dave Ryan se rovněž rozhodl přidat svůj hlas ohledně dohadů, zda by byl pro Mercedes lepší Bottas nebo Wehrlein. Je celkem pochopitelné, že bude závodní ředitel týmu Manor obhajovat pilota, kterého důkladně poznal, ale zajímavé jsou jeho argumenty.
Ryan se domnívá, že někteří lidé nabyli ohledně Wehrleina špatný dojem a není mu jasné proč. Vůbec by to nesrovnával s tím, že méně úspěšný Esteban Ocon dostane příležitost u Force Indie, Ryan je přesvědčen, že tato záležitost vedla k tomu, že ho lidé v paddocku špatně odhadli.
"Pascal je obrovský talent, o tom není pochyb, a je to také milý hoch. Je zcela upřímný, umí tvrdě pracovat a jak jsem řekl, má neskutečně velkou míru talentu. Je vynikající pilot a dobrý závodník, vnímá přesně co se děje kolem něj, takže je skutečně radost s ním pracovat," líčí Ryan Wehrleinovy schopnosti.
"Někdo ho označuje za arogantního, což vůbec nechápu. Za celou dobu, co s ním pracuji, žádný náznak něčeho podobného neexistoval. Každý, kdo s ním dělal rozhovor ho vždy označil za velice příjemnou osobnost, což také opravdu je. Má ten svůj šibalský úsměv, budí kolem sebe pozitivní náladu, takže si spíš myslím, že někdo někde něco utrousil, jiný to překroutil a nesmysl byl na světě. Je pilotem nejvyšší kategorie, za tím si stojím," pokračuje Ryan.
Ohledně rozhodnutí týmu Force India sáhnout po Estebanu Oconovi a zda by tento krok mohl mít pro Wehrleinovu kariéru nějaké následky nebo dokonce pocit křivdy Ryan zachovává profesionální odstup.
"Stačí si s Pascalem pět minut pohovořit a je jasné, že to není ten případ, velice rychle pochopíte, že to je super chlap. Není arogantní, plně se koncentruje na svou práci. Osobně nevím nic o tom, co stálo za výběrem u Force Indie, ale to je zcela jejich byznys," dodává Ryan.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.
Helmut Marko po dvaceti letech končí ve své poradní roli u týmů Red Bull. Jeho odchod zasahuje i okruh lidí kolem Maxe Verstappena, který ho dříve označil za „druhého otce“.
Carlos Sainz po závodě vyzdvihl úspěch svého bývalého parťáka Landa Norrise a ocenil nejen jeho rychlost, ale i cestu, kterou si k prvnímu titulu mistra světa vyšlapal.
Odcházející jezdec Red Bullu Yuki Tsunoda obdržel jeden trestný bod na svou superlicenci za incident během závodu v Abú Zabí, potvrdila FIA.
Lewis Hamilton plánuje po náročné sezoně F1 2025 během zimní přestávky úplně vypnout a odpočinout si od závodění i mediálních povinností.
Poté, co Lando Norris získal titul mistra světa F1 pro rok 2025, Oscar Piastri uvedl, že nečeká žádnou změnu v jejich vzájemné dynamice. Podle něj zůstane vztah mezi jezdci McLarenu stejný jako dosud.
Max Verstappen vyhrál závod v Abú Zabí, ale největší triumf víkendu patřil Landu Norrisovi. Britský jezdec se totiž stal novým mistrem světa a vstoupil do elitního klubu šampionů F1.
Max Verstappen potvrdil své kvality i v samotném závěru sezóny. Na okruhu Yas Marina získal už osmou pole position roku 2025 a vstoupí tak do rozhodující Velké ceny Abú Zabí z nejlepší možné startovní pozice.