Dave Ryan se rovněž rozhodl přidat svůj hlas ohledně dohadů, zda by byl pro Mercedes lepší Bottas nebo Wehrlein. Je celkem pochopitelné, že bude závodní ředitel týmu Manor obhajovat pilota, kterého důkladně poznal, ale zajímavé jsou jeho argumenty.
Ryan se domnívá, že někteří lidé nabyli ohledně Wehrleina špatný dojem a není mu jasné proč. Vůbec by to nesrovnával s tím, že méně úspěšný Esteban Ocon dostane příležitost u Force Indie, Ryan je přesvědčen, že tato záležitost vedla k tomu, že ho lidé v paddocku špatně odhadli.
"Pascal je obrovský talent, o tom není pochyb, a je to také milý hoch. Je zcela upřímný, umí tvrdě pracovat a jak jsem řekl, má neskutečně velkou míru talentu. Je vynikající pilot a dobrý závodník, vnímá přesně co se děje kolem něj, takže je skutečně radost s ním pracovat," líčí Ryan Wehrleinovy schopnosti.
"Někdo ho označuje za arogantního, což vůbec nechápu. Za celou dobu, co s ním pracuji, žádný náznak něčeho podobného neexistoval. Každý, kdo s ním dělal rozhovor ho vždy označil za velice příjemnou osobnost, což také opravdu je. Má ten svůj šibalský úsměv, budí kolem sebe pozitivní náladu, takže si spíš myslím, že někdo někde něco utrousil, jiný to překroutil a nesmysl byl na světě. Je pilotem nejvyšší kategorie, za tím si stojím," pokračuje Ryan.
Ohledně rozhodnutí týmu Force India sáhnout po Estebanu Oconovi a zda by tento krok mohl mít pro Wehrleinovu kariéru nějaké následky nebo dokonce pocit křivdy Ryan zachovává profesionální odstup.
"Stačí si s Pascalem pět minut pohovořit a je jasné, že to není ten případ, velice rychle pochopíte, že to je super chlap. Není arogantní, plně se koncentruje na svou práci. Osobně nevím nic o tom, co stálo za výběrem u Force Indie, ale to je zcela jejich byznys," dodává Ryan.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.