Dave Ryan se rovněž rozhodl přidat svůj hlas ohledně dohadů, zda by byl pro Mercedes lepší Bottas nebo Wehrlein. Je celkem pochopitelné, že bude závodní ředitel týmu Manor obhajovat pilota, kterého důkladně poznal, ale zajímavé jsou jeho argumenty.
Ryan se domnívá, že někteří lidé nabyli ohledně Wehrleina špatný dojem a není mu jasné proč. Vůbec by to nesrovnával s tím, že méně úspěšný Esteban Ocon dostane příležitost u Force Indie, Ryan je přesvědčen, že tato záležitost vedla k tomu, že ho lidé v paddocku špatně odhadli.
"Pascal je obrovský talent, o tom není pochyb, a je to také milý hoch. Je zcela upřímný, umí tvrdě pracovat a jak jsem řekl, má neskutečně velkou míru talentu. Je vynikající pilot a dobrý závodník, vnímá přesně co se děje kolem něj, takže je skutečně radost s ním pracovat," líčí Ryan Wehrleinovy schopnosti.
"Někdo ho označuje za arogantního, což vůbec nechápu. Za celou dobu, co s ním pracuji, žádný náznak něčeho podobného neexistoval. Každý, kdo s ním dělal rozhovor ho vždy označil za velice příjemnou osobnost, což také opravdu je. Má ten svůj šibalský úsměv, budí kolem sebe pozitivní náladu, takže si spíš myslím, že někdo někde něco utrousil, jiný to překroutil a nesmysl byl na světě. Je pilotem nejvyšší kategorie, za tím si stojím," pokračuje Ryan.
Ohledně rozhodnutí týmu Force India sáhnout po Estebanu Oconovi a zda by tento krok mohl mít pro Wehrleinovu kariéru nějaké následky nebo dokonce pocit křivdy Ryan zachovává profesionální odstup.
"Stačí si s Pascalem pět minut pohovořit a je jasné, že to není ten případ, velice rychle pochopíte, že to je super chlap. Není arogantní, plně se koncentruje na svou práci. Osobně nevím nic o tom, co stálo za výběrem u Force Indie, ale to je zcela jejich byznys," dodává Ryan.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.
Charles Leclerc dojel v Monze čtvrtý a přiznal, že Ferrari bude muset letos hledat vítězství v jiných závodech. Jeho hlavní naděje jsou Baku, Singapur a Las Vegas.
Po krátkém souboji s Landem Norrisem o vedení v úvodu Velké ceny Itálie převzal Max Verstappen vedení a bez větších potíží si dojel pro své třetí vítězství letošní sezony.
Kimi Antonelli prolomil svou kletbu z Monzy a po napínavé, ale čisté kvalifikaci se posunul na šestou pozici na startu díky Hamiltonovu trestu. Mladý Ital ukázal, že dokáže udržet nervy na uzdě a zvládnout tlak na legendární italské trati.
Fernando Alonso přiznal, že osmá pozice na startu v Monze je pro Aston Martin poněkud lichotivá a realisticky očekává, že se v neděli během závodu propadne zpět.
Andrea Stella ocenil fair play McLarenu během kvalifikace na GP Itálie, ale připustil, že se situace může změnit při závěru šampionátu v Abú Zabí.