Zatímco některé testy připomínají dobře střežený trezor, letní test se naopak může stát otevřenou záležitostí pro fanoušky Formule 1. Pokud se podaří vše úspěšně zařídit, mel by se na pořad dostat v polovině července letošního roku.
Vedoucí oddělení marketingu okruhu Silverstone Katie Tyler prozradila záměry pořadatelů serveru motorsport.com: "V současné době vedeme jednání s vedením Formule 1 a jednotlivými týmy ohledně testu následujícího v týdnu bezprostředně po Grand Prix Velké Británie. Naším záměrem je učinit ho přístupným pro veřejnost, ale tato skutečnost rovněž podléhá schválení ze strany managementu F1." Testy by proběhly ve dnech 12. a 13. července 2016.
V důsledku značně napěchovaného kalendáře se týmy snaží co nejdříve dohodnout o místu druhého testu. Je jisté, že se tentokrát nebude konat v Rakousku, protože Grand Prix na Red Bull Ringu bezprostředně předchází britskému závodu (3. července). Žádná jiná evropská trať se jako vhodná nejeví. Pravidla ale umožňují týmům testovat i mimo Evropu, pokud to schválí většina týmů a volbu podpoří FIA.
Logickým kandidátem tak zůstává Silverstone. Sice se v jedné fázi zvažovala možnost přesunu do Bahrajnu, ale z tého myšlenky nakonec sešlo. Jisté je, že letnímu testu bude předcházet jarní setkání v Barceloně ve dnech 17. a 18. května. Stejně jako v minulosti platí, že dva ze čtyř testovacích dnů musí být vyhrazeny nováčkům, jimiž jsou formálně definováni piloti, kteří absolvovali méně než dvě Grand Prix.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.