Zatímco některé testy připomínají dobře střežený trezor, letní test se naopak může stát otevřenou záležitostí pro fanoušky Formule 1. Pokud se podaří vše úspěšně zařídit, mel by se na pořad dostat v polovině července letošního roku.
Vedoucí oddělení marketingu okruhu Silverstone Katie Tyler prozradila záměry pořadatelů serveru motorsport.com: "V současné době vedeme jednání s vedením Formule 1 a jednotlivými týmy ohledně testu následujícího v týdnu bezprostředně po Grand Prix Velké Británie. Naším záměrem je učinit ho přístupným pro veřejnost, ale tato skutečnost rovněž podléhá schválení ze strany managementu F1." Testy by proběhly ve dnech 12. a 13. července 2016.
V důsledku značně napěchovaného kalendáře se týmy snaží co nejdříve dohodnout o místu druhého testu. Je jisté, že se tentokrát nebude konat v Rakousku, protože Grand Prix na Red Bull Ringu bezprostředně předchází britskému závodu (3. července). Žádná jiná evropská trať se jako vhodná nejeví. Pravidla ale umožňují týmům testovat i mimo Evropu, pokud to schválí většina týmů a volbu podpoří FIA.
Logickým kandidátem tak zůstává Silverstone. Sice se v jedné fázi zvažovala možnost přesunu do Bahrajnu, ale z tého myšlenky nakonec sešlo. Jisté je, že letnímu testu bude předcházet jarní setkání v Barceloně ve dnech 17. a 18. května. Stejně jako v minulosti platí, že dva ze čtyř testovacích dnů musí být vyhrazeny nováčkům, jimiž jsou formálně definováni piloti, kteří absolvovali méně než dvě Grand Prix.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.