Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Tým Williams se po slibném víkendu v Belgii dívá na nadcházející Velkou cenu Maďarska s určitou dávkou obezřetnosti. Jak uvedl šéf stáje James Vowles, trať Hungaroringu odhalí slabší stránky monopostu FW47, a proto očekává, že tým zde nebude tak silný jako ve Spa či.
Tým Williams nasadil v Belgii nový aerodynamický balíček, který se zaměřil na úpravy podlahy vozu – konkrétně na nové prvky zvané „floor fences“ a přepracované okraje podlahy. Díky těmto vylepšením získali Alexander Albon a Carlos Sainz celkem 11 bodů ze sprintu a hlavního závodu. Šéf týmu James Vowles ale upozornil, že novinky nemusí fungovat stejně dobře na všech tratích.
„V podstatě jsme přidali přítlak,“ vysvětlil Vowles ve svém pravidelném videu The Vowles Verdict. „Stále ale budou okruhy, které nám sedí více, a jiné méně. Spa bylo silnější. Myslím, že i Monza nám bude svědčit. Budapešť naopak bude slabší. I tak ale jedeme s nadějí, že můžeme získat body.“
Carlos Sainz, který s týmem spolupracuje v rámci technického partnerství, potvrdil, že vývojový směr je správný. Zároveň ale upozornil, že nové úpravy vůz mírně zkomplikovaly a učinily ho náročnějším na ovládání. „Auto je rychlejší, ale zároveň méně předvídatelné,“ přiznal.
Alexander Albon byl po Spa rovněž pozitivně naladěn, ale zároveň realistický. „Balíček nám jednoznačně pomohl k tomu výsledku. Bez něj bychom tam nebyli,“ uvedl s tím, že je třeba počkat na další závody, aby tým přesně věděl, kde skutečně stojí. „Maďarsko nám historicky nesedí. Pokud tam budeme konkurenceschopní, může to znamenat silnou druhou polovinu sezony.“
Maďarská Grand Prix bude poslední zastávkou před letní přestávkou. Williams do Budapešti přijíždí na pátém místě Poháru konstruktérů se 70 body a náskokem 27 bodů na šestý Sauber. Právě v Maďarsku se ukáže, zda novinky na FW47 fungují i mimo jeho „komfortní zónu“.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.