Oliver Bearman z týmu Haas dokázal proměnit problémy v kvalifikaci na Velké ceně Nizozemska ve svůj prospěch. Britský nováček vyměnil novou motorovou jednotku od Ferrari, což mu dává větší volnost v nadcházejících závodech, ale bude startovat z pit lane.
Oliver Bearman z týmu Haas bude startovat z boxové uličky na nedělní Velké ceně Nizozemska poté, co se rozhodl využít novou motorovou jednotku po katastrofální kvalifikaci. Britský nováček tak proměnil nevydařený víkend v příležitost, jak rozšířit svůj arzenál motorů bez výrazných ztrát.
Bearman už čelil penalizaci na startovním roštu, protože použil čtvrtou pohonnou jednotku sezóny, což je maximální povolený počet podle pravidel. Po kvalifikaci na nečekaném 19. místě se rozhodl nasadit nový motor pod parc fermé, čímž se sice ocitl na startu z boxů, ale získal novou jednotku s minimálními náklady pro další závody.
Nová jednotka zahrnuje pátý V6 motor, turbodmychadlo, MGU-H a MGU-K, stejně jako nový set kontrolní elektroniky. Bearman navíc obdržel nový výfuk, který nepřekračuje jeho roční limit, čímž si zajistil maximální flexibilitu pro nadcházející závody.
Srovnání s týmovým kolegou Estebanem Oconem, který skončil 18., ukázalo, že Haas stále zápasí s konkurenceschopností. „Měl jsem opravdu těžký pocit s tímto autem,“ přiznal Bearman. „Na začátku FP3, na tvrdých pneumatikách, jsme vypadali skvěle. Pocit v autě byl pravděpodobně nejlepší za celý rok. Pak jsme ale nasadili softy a nezrychlili jsme. Jako bych měl pod sebou úplně jiné auto.“
Bearman popsal problémy s měkkou směsí jako „velmi citlivou pneumatiku s úzkým oknem optimálního provozu“. „Zdá se, že jsme něco nepochopili mezi tlakem a teplotou,“ dodal. Tým stále hledá, jak získat maximum z pneumatik, což komplikuje přípravu na závod.
Britský pilot už tušil, že rozhodnutí vzít penalizaci bude jasné. „V pátek jsme měli dobré závodní tempo, ale z 19. pozice toho moc očekávat nemůžeme,“ uzavřel Bearman. Přesto optimisticky doufá, že s novou jednotkou dokáže v závodě získat cenné body a posunout své výkony vpřed.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.