Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
S blížícím se obdobím závodů, které tradičně přitahují velké množství fanoušků Maxe Verstappena, přichází nizozemský pilot s novým designem své závodní helmy. Pro většinu letní části sezony, konkrétně pro Velké ceny v Rakousku, Belgii a Nizozemsku, si Verstappen zvolil odlišnou barevnou kombinaci, která oslavuje jeho tým, země narození i národnost.
Helma bude v netradičních odstínech tmavě modré a oranžové, které lépe ladí s barevným schématem vozu Red Bull RB21. Přesto zůstává na vrcholu helmy výrazný lev – tradiční motiv, který Verstappen používá již několik let a který symbolizuje jeho sílu a bojovnost na okruzích.
Tyto tři závody mají pro Verstappena zvláštní význam. Rakousko představuje domovský závod týmu Red Bull, Nizozemsko jeho národní Grand Prix a Belgie je zemí, kde se narodil. Proto není překvapující, že zvolil právě tento design, který vyjadřuje jeho spojení s těmito místy.
Pro zbývající závody v Británii a Maďarsku však zůstává u své standardní helmy s trikolórou nizozemské vlajky. Tento krok podtrhuje jeho loajalitu k vlastním kořenům a zároveň zachovává kontinuitu v jeho závodním vzhledu.
Z hlediska šampionátu se Verstappen do Rakouska vydává s mankem 43 bodů na lídra průběžného pořadí, Oscara Piastriho. Na druhého McLarena Landa Norrise ztrácí 21 bodů, což značí, že každý bod bude v dalších závodech velmi důležitý.
Verstappen navíc musí zvládnout závod na Red Bull Ringu bez jakýchkoliv incidentů, protože má už 11 z maximálně 12 možných trestných bodů na své superlicenci FIA. Pokud by dostal další body, hrozila by mu jednozávodní diskvalifikace. Po tomto závodě se však dva body automaticky odečtou, což mu uleví a umožní trochu větší volnost v následujících závodech.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.