Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
S blížícím se obdobím závodů, které tradičně přitahují velké množství fanoušků Maxe Verstappena, přichází nizozemský pilot s novým designem své závodní helmy. Pro většinu letní části sezony, konkrétně pro Velké ceny v Rakousku, Belgii a Nizozemsku, si Verstappen zvolil odlišnou barevnou kombinaci, která oslavuje jeho tým, země narození i národnost.
Helma bude v netradičních odstínech tmavě modré a oranžové, které lépe ladí s barevným schématem vozu Red Bull RB21. Přesto zůstává na vrcholu helmy výrazný lev – tradiční motiv, který Verstappen používá již několik let a který symbolizuje jeho sílu a bojovnost na okruzích.
Tyto tři závody mají pro Verstappena zvláštní význam. Rakousko představuje domovský závod týmu Red Bull, Nizozemsko jeho národní Grand Prix a Belgie je zemí, kde se narodil. Proto není překvapující, že zvolil právě tento design, který vyjadřuje jeho spojení s těmito místy.
Pro zbývající závody v Británii a Maďarsku však zůstává u své standardní helmy s trikolórou nizozemské vlajky. Tento krok podtrhuje jeho loajalitu k vlastním kořenům a zároveň zachovává kontinuitu v jeho závodním vzhledu.
Z hlediska šampionátu se Verstappen do Rakouska vydává s mankem 43 bodů na lídra průběžného pořadí, Oscara Piastriho. Na druhého McLarena Landa Norrise ztrácí 21 bodů, což značí, že každý bod bude v dalších závodech velmi důležitý.
Verstappen navíc musí zvládnout závod na Red Bull Ringu bez jakýchkoliv incidentů, protože má už 11 z maximálně 12 možných trestných bodů na své superlicenci FIA. Pokud by dostal další body, hrozila by mu jednozávodní diskvalifikace. Po tomto závodě se však dva body automaticky odečtou, což mu uleví a umožní trochu větší volnost v následujících závodech.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.