Liam Lawson se o odchodu Christiana Hornera z Red Bullu dozvěděl z médií, ale tvrdí, že to na jeho cíle a soustředění nemá velký vliv. Nové vedení v podobě Laurenta Mekiese a Alana Permaneho vnímá jako stabilní a motivované, což podle něj týmu nijak neškodí.
Liam Lawson se o náhlém odchodu Christiana Hornera z pozice šéfa Red Bull Racing dozvěděl „z médií,“ což pro něj bylo překvapení, ale podle jeho slov to jeho osobní cíle a práci v týmu nijak výrazně neovlivní. Horner oznámil svůj odchod 9. července 2025 a jeho místo převzal Laurent Mekies, který předtím vedl tým Racing Bulls. Na Mekiesově pozici se stal sportovním ředitelem Alan Permane.
Novozélanďan otevřeně přiznal, že o této změně neslyšel přímo od týmu, ale stejně jako většina fanoušků a novinářů se o ní dozvěděl z médií. „Nevím přesně, kdy to bylo oznámeno, ale já jsem se o tom dozvěděl až poté,“ uvedl Lawson v rozhovoru pro Motorsport.com. Přestože ho oznámení zaskočilo, rychle připomněl, že ve světě Formule 1 jsou změny běžnou součástí hry a že je potřeba se s nimi rychle vyrovnat.
Lawson své zkušenosti porovnal i s vlastním rokem 2025, kdy nahradil Sergia Péreze po boku Maxe Verstappena, aby po dvou závodech opět vyměnil místo s Yukim Tsunodou a vrátil se do Racing Bulls. „Tyhle věci se stávají, rychle se mění situace a není to nic neobvyklého,“ poznamenal mladý jezdec. Změna na postu šéfa podle něj tedy nepřináší žádné dramatické dopady na jeho cíle a to, co chce v týmu dosáhnout.
Co se týče nových vedoucích osobností, Lawson spolupracuje s Mekiesem a Permaneem už delší dobu a oceňuje jejich schopnosti. Především o Permaneovi mluví jako o ideálním kandidátovi na pozici, kterou nyní zastává. „Je už pár let součástí týmu, zná lidi a má motivaci pokračovat v dobré práci, kterou Laurent dělal,“ dodává Lawson, který vidí v této změně pozitivní pokračování.
Lawson také vyzdvihl přístup Laurenta Mekiese k vedení týmu, který považuje za velmi inspirativní a motivující. „Laurent byl vždy ten, kdo udržoval vysokou morálku a odhodlání celého týmu,“ řekl. Připomněl, že Mekies je známý svou pracovitostí a pravidelnou přítomností v depu, kde bývá často jako první a dává tím příklad všem členům stáje.
Liam Lawson si zachovává optimismus a pevné přesvědčení, že změny na vedoucích postech v Red Bullu neohrozí týmovou soudržnost ani jeho výkonnost. Vnímá je jako nevyhnutelnou součást dynamiky Formule 1 a nadále se plně soustředí na svůj osobní růst a dosažení co nejlepších výsledků v nadcházející sezóně.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.