Lewis Hamilton jasně prohlásil, že nechce dopadnout jako Fernando Alonso nebo Sebastian Vettel ve Ferrari, kteří nedokázali získat titul. Zdůraznil, že k úspěchu potřebuje nejen odhodlání, ale i silný tým a správnou strategii.
Lewis Hamilton jasně vyjádřil svou odhodlanost nepodlehnout stejnému osudu jako Fernando Alonso a Sebastian Vettel, kteří během svého působení ve Ferrari nedokázali získat světový titul. Po vzoru svých velkých rivalů se i on rozhodl přijmout výzvu a stát se jezdcem, který ukončí dlouhé čekání Scuderie na další mistrovský šampionát.
Ferrari totiž od roku 2007, kdy titul získal Kimi Räikkönen, nedokázalo přivést k titulu žádného z jezdců, kteří měli tuto ambici. Alonso i Vettel skončili v čele šampionátu těsně za svými soupeři, a přesto se nedočkali vytoužené trofeje. Hamiltonova první sezóna v týmu však zatím neprobíhá podle představ – ačkoliv dokázal vyhrát sprint v Číně, na stupně vítězů v hlavních závodech stále čeká.
Během přestávky mezi Velkou cenou Velké Británie a Belgie Hamilton prozradil, že vedl intenzivní diskuse s vedením Ferrari, včetně předsedy Johna Elkanna, generálního ředitele Benedetta Vigny a šéfa týmu Freda Vasseura. Připravil také sérii dokumentů, které mají podle něj pomoci týmu lépe fungovat a usnadnit cestu k vítězstvím.
Hamilton zdůraznil, že Ferrari má obrovský potenciál, který ale podle něj zatím nenaplňuje kvůli složité struktuře týmu a nevyužitým možnostem. „Je to velká organizace s mnoha prvky, které nefungují tak, jak by měly,“ řekl a dodal, že je potřeba „prověřit každou oblast a přimět hlavní rozhodující lidi ke změnám.“
V rozhovoru Hamilton připomněl slavné jezdce, kteří za Ferrari závodili v posledních dvaceti letech – Kimiho Räikkönena, Fernanda Alonsa a Sebastiana Vettela. Přestože všichni byli mistry světa, Alonso ani Vettel s Ferrari titul nezískali, a právě tomuto osudu se Hamilton chce za každou cenu vyhnout. „Proto dělám víc než jen jezdit,“ vysvětlil. „I když je kultura ve Ferrari odlišná, vím, že pokud budeme pokračovat stejnou cestou jako dřív, skončíme se stejnými výsledky.“
Hamilton také ocenil rychlost a ochotu týmu reagovat na změny a zlepšovat se, přestože je stále mnoho práce před nimi. „Snažím se budovat spojence v rámci organizace a motivovat je. Jsem tady, abych vyhrál, a teď přichází zásadní chvíle.“
Na závěr Hamilton zdůraznil, že pevně věří v budoucnost Ferrari. „Tým má podle mě potenciál získat víc mistrovských titulů,“ řekl. „Už teď má bohatou historii, ale během mého působení je mým jediným cílem přidat k ní další slavnou kapitolu.“
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.