George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
George Russell se během belgického víkendu postavil k otázkám ohledně své budoucnosti v Mercedesu s nečekaným klidem. I když v uplynulých týdnech média zaplavily spekulace o jednáních mezi Maxem Verstappenem a šéfem týmu Totem Wolffem, britský jezdec tvrdí, že se tím již nenechává vyvést z míry.
Podle Russella jsou tyto diskuse spíše hrou pro veřejnost než reálnou hrozbou zevnitř týmu. „To bylo pro vás, ne pro mě,“ reagoval na Wolffova prohlášení o prioritě udržet současnou jezdeckou sestavu. „Co se děje za zavřenými dveřmi, zůstává za nimi. Nic se pro mě nezměnilo.“
Russell letos předvádí dobré výkony společně s nováčkem Andreou Kimim Antonellim. Zdůraznil, že se soustředí hlavně na své výsledky. Řekl, že ve Formuli 1 je nejdůležitější podávat dobré výkony, protože pak se všechno ostatní vyřeší samo. Už tolik nepřemýšlí o své budoucnosti jako dřív.
Zajímavostí je, že Russell je jako jeden z mála jezdců přímo zastupován týmem, pro který závodí. Právě tato „unikátní situace“ podle něj přináší klid a důvěru. „Mám své zájmy pod kontrolou. A pokud budu podávat výkony, zůstanu ve Formuli 1. Ať už u Mercedesu nebo jinde, určitě v konkurenceschopném autě.“
Russell dále přiznal, že dříve si dělal se svou budoucností větší starosti, ale poslední týdny mu pomohly získat nový náhled: „Mám pocit, že jsem psychicky i mentálně v lepším stavu než před několika měsíci. Jedu závod od závodu. Co má přijít, přijde.“
Podobně vyrovnaně situaci vnímá i jeho týmový kolega Antonelli. Ten přišel do Mercedesu jako náhrada za Lewise Hamiltona a od počátku sezony potvrzuje svůj talent. „Nikdy jsem se nebál o svou budoucnost,“ prohlásil. „Tým ví, co dělá. Atmosféra je skvělá, společně s Georgem táhneme za jeden provaz a pomáháme týmu vrátit se na špičku.“
Zatímco jména jako Verstappen se skloňují stále častěji, Russell i Antonelli dávají jasně najevo, že důvěra, výkon a týmová chemie mohou být tím nejdůležitějším faktorem, který nakonec rozhodne o budoucnosti Mercedesu – i jejich vlastní.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.