Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Lewis Hamilton přiznává, že přestup do Ferrari pro něj znamenal větší změnu, než očekával. Po dlouhých letech u Mercedesu si sice myslel, že ví, co ho v Maranellu čeká, realita ale předčila všechna jeho očekávání. „Není to vůbec takové, jak jsem čekal,“ říká sedminásobný mistr světa a dodává, že intenzita práce ve Ferrari ho překvapila. Tým ve fabrice podle něj pracuje s neuvěřitelným nasazením a vášní.
Přechod do Ferrari měl na Hamiltona velký dopad nejen v jeho kariéře, ale i osobním životě. Už na začátku sezony 2025 vyzdvihoval hrdost, která v týmu panuje, i energii, kterou vyzařují všichni kolem. „Miluju být v červeném. Koukám se na ten znak a říkám si: ‚Wow, já vážně jezdím za Ferrari.‘ Je to fenomenální,“ svěřil se v rozhovoru pro francouzskou televizi RTBF.
Začátek jeho působení ale není jednoduchý. Zatímco jeho týmový kolega Charles Leclerc už letos získal pět pódií, Hamilton se na stupně vítězů zatím neprosadil. Přiznává, že se stále adaptuje – mimo jiné i na nového výkonového inženýra, který do Ferrari přišel z Mercedesu. Sehrát se co nejrychleji je pro oba klíčové.
V Belgii však britský šampion ukázal, že bojovnost mu nechybí. I přes start z poslední příčky se dokázal probojovat až na sedmé místo. Tento výkon svědčí o jeho odhodlání i schopnosti čelit výzvám.
Ferrari pro něj není jen další tým, je to splněný sen. Značka, která ho fascinuje svou historií, vášní i emocemi. Hamiltonovo působení v Maranellu tak není jen sportovní epizodou, ale osobní cestou, která ho formuje jako jezdce i jako člověka.
Jeho slova potvrzují, že za červeným overalem se skrývá hlubší příběh. Příběh o proměně, výzvách, snech a nové kapitole, kterou píše jeden z nejúspěšnějších pilotů historie.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.