Isack Hadjar je vážným kandidátem na nahrazení Yukiho Tsunody v Red Bullu, což by pro něj mohlo být životní šancí i obrovským testem. Tento krok může odstartovat jeho hvězdnou kariéru, nebo ji naopak brzy ukončit.
Isack Hadjar začíná být ve světě Formule 1 jméno, které rezonuje čím dál silněji. Mladý jezdec týmu Racing Bulls zaujal v aktuální sezoně konzistentními výkony, díky nimž se stal pravidelným účastníkem Q3 i bodovaných pozic. Přitom sezona pro něj nezačala ideálně, hned v Austrálii skončil kvůli vlastní chybě ještě před startem závodu. Od té doby ale dokázal překonat tlak a rostoucí očekávání a výsledky mluví jasně, Hadjar patří k nejlépe hodnoceným jezdcům druhé poloviny startovního pole.
Ve Faenze navíc Hadjar přebral roli týmového lídra. Od chvíle, kdy byl Liam Lawson poslán zpět z Red Bullu, je to právě francouzsko-alžírský závodník, kdo pravidelně vozí body a přináší důvod k optimismu. Není proto divu, že se o něm čím dál víc mluví jako o možném budoucím parťákovi Maxe Verstappena přímo v hlavním týmu Red Bullu.
Sám Hadjar k takové možnosti přistupuje s opatrným nadšením. „Přirozená cesta jako jezdec Red Bull Junior akademie je skončit právě v Red Bullu, ne?“ uvedl v podcastu Beyond the Grid. Zároveň ale zdůrazňuje, že si aktuální situaci v sesterském týmu užívá. „Jsem tak šťastný se svým týmem. Učím se každým víkendem a chci v tom prostě pokračovat, bavit se, bojovat s ostatními kluky a nezklamat sám sebe.“
Red Bull ale není pro každého. Tlak spojený se sedadlem po boku trojnásobného šampiona Maxe Verstappena dokázal v minulosti řadu mladých talentů semlít. Stačí připomenout osudy Pierra Gaslyho nebo Alexandera Albona. I proto bývalý šampion Nico Rosberg nedávno vyzval Hadjara, aby si případné nabídky důkladně rozmyslel. Hadjar ale své nadšení skrývat nechce. „To mě, prostě mě to zajímá. Co mě motivuje, je bojovat s těmi nejlepšími na světě, a mít Maxe za týmového kolegu, to bych se toho tolik naučil.“
Z rozhovoru je znát i určitý respekt a obdiv k Verstappenovi jako člověku. Když byl dotázán, zda s ním vychází, Hadjar odpověděl: „Jo, myslím, že je to v pohodě kluk. Vychází s každým, a pokud je všechno v pohodě na trati, tak ano, je to cool týpek.“
Hadjar tedy stojí na křižovatce, která může rozhodnout o celé jeho kariéře. Zatím se mu daří zůstávat nohama na zemi a soustředit se na svou aktuální práci. Ale chuť jít výš a utkat se s tím nejlepším, co F1 nabízí, v něm zjevně hoří.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.