George Russell naznačil, že Hamiltonovy potíže ve Ferrari mohou souviset s odlišnou týmovou dynamikou oproti Mercedesu. Podle něj nejde jen o adaptaci, ale o hlubší rozdíly v prostředí.
George Russell, nástupce Lewise Hamiltona v roli týmového lídra Mercedesu, se zamyslel nad důvody, proč se jeho bývalý kolega zatím trápí ve Ferrari. Podle něj by za nevýraznými výkony sedminásobného šampiona nemusela stát pouze adaptace na nové prostředí, ale také jeho vlastní přístup – konkrétně snaha až příliš tlačit na pilu.
Hamilton sice v Číně zazářil vítězstvím ve sprintu, ale v hlavních závodech se mu nedaří držet krok s čelem startovního pole. Jeho nejlepší výsledek v rudých barvách zůstává čtvrté místo z Imoly, a po šesté příčce ve Španělsku působil viditelně zklamaně. Pro pilota jeho kalibru, zvyklého bojovat o vítězství, je to neznámé území.
Russell, který s Hamiltonem sdílel garáž po tři sezony, naznačil, že právě Lewisova mentalita „všechno nebo nic“ může být překážkou. „Když jste sedminásobný mistr světa, všechno kromě vítězství vnímáte jako neúspěch,“ řekl Russell médiím. Takové nastavení podle něj může vést k tomu, že jezdec i tým tlačí na hranici možností – a někdy i za ni.
Tlak, který Hamilton na sebe a Ferrari vyvíjí, může být paradoxně kontraproduktivní. „Snažíte se dosáhnout výsledků, které momentálně nejsou realistické, a to může vést k chybám, frustraci a ztrátě tempa,“ pokračoval Russell. Ve světě Formule 1, kde rozhodují desetiny vteřiny, je správná míra sebedůvěry a klidu klíčová.
Russell zároveň připomněl, že Hamilton pořád umí jezdit na špičkové úrovni. „Když byl minulý rok ve formě, byl mi skutečným soupeřem – vzpomeňme na Silverstone, nebo na letošní Čínu. Má stále rychlost i instinkt, ale potřebuje, aby všechno sedlo,“ dodal.
Podle něj však momentální realita F1 nahrává jen jednomu týmu. „Pokud nejste v oranžovém voze, šance na vítězství jsou mizivé. A to je frustrující pro nás všechny,“ uzavřel Russell s narážkou na dominanci McLarenu či Red Bullu, která letos snižuje šance i těch nejlepších jezdců v poli.
Toto Wolff uvedl, že Mercedes má stanovený časový plán pro podpis nové smlouvy s Georgem Russellem. Naznačuje tím, že tým chce mít o budoucnosti britského jezdce jasno co nejdříve.
Spekulace o budoucnosti šéfa Ferrari Frederica Vasseura sílí, ale podle Ralfa Schumachera za problémy týmu nestojí on. Bývalý pilot F1 naznačuje, že příčinu stagnace je třeba hledat jinde.
George Russell naznačil, že Hamiltonovy potíže ve Ferrari mohou souviset s odlišnou týmovou dynamikou oproti Mercedesu. Podle něj nejde jen o adaptaci, ale o hlubší rozdíly v prostředí.
Jenson Button ocenil Landa Norrise za psychickou odolnost po kolizi s týmovým kolegou Oscarem Piastrim. Podle něj Norris ukázal vyspělost tím, jak situaci zvládl.
Po premiéře filmu „F1“ v New Yorku zamířil Brad Pitt do Austinu, kde údajně absolvoval svůj první oficiální test s monopostem Formule 1 na okruhu COTA.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari během sezony 2025 nenaplňuje očekávání. Bez mimořádně konkurenceschopného vozu se mu nedaří držet krok s nejlepšími a na pódium se dosud nedostal. Podle odborníků začíná být navíc jeho věk nevýhodou.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.
James Vowles podepsal nový dlouhodobý kontrakt a zůstává ve funkci šéfa týmu Williams. Tento krok potvrzuje důvěru týmu v jeho vedení a ambice do budoucna.
Po deseti závodech ztrácí britský pilot na čelo šampionátu už 22 bodů, což podle Ralfa Schumachera jasně vykresluje, jak se uvnitř McLarenu začínají rozdělovat role.
Andrea Kimi Antonelli oslavil své první pódium ve Formuli 1 na Velké ceně Kanady, ale místo účasti na premiéře filmu F1: The Movie se musel vrátit domů kvůli maturitě
Max Verstappen má k legendární trati Nordschleife velký respekt a oblibu. Přiznal však, že se do kalendáře Formule 1 už nikdy nevrátí.
Isack Hadjar zůstal po Velké ceně Kanady zaskočený slabším tempem týmu Racing Bulls, které zkomplikovalo jeho boj o přední příčky ve vyhrocené střední skupině sezony.