George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
George Russell se otevřeně vyjádřil k současné nejistotě ohledně své budoucnosti v týmu Mercedes. Připustil, že je „naprosto normální“, že tým zkoumá možnost přivést Maxe Verstappena, zatímco on sám čeká na nabídku nové smlouvy. Vztahy v paddocku jsou napjaté, protože jak on, tak jeho týmový kolega Kimi Antonelli mají smlouvy končící na konci sezony, a vedení Mercedesu zároveň aktivně pracuje na získání nizozemské hvězdy z Red Bullu.
Situace je o to složitější, že Verstappen má ve smlouvě klauzuli, která mu umožňuje odejít po letošní sezóně, pokud by se do léta nenacházel v top 3 šampionátu. Momentálně však vede o 18 bodů před Russellem, který je čtvrtý, což dává Verstappenovi relativní jistotu setrvání, ale zároveň to vyvolává otázky, jaké plány na příští rok Mercedes skutečně má.
Russell zůstává klidný a během celé této nejistoty zdůrazňuje, že pokud bude nadále podávat solidní výkony, měl by si zasloužit prodloužení smlouvy. Už teď má za první polovinu sezony na kontě pět pódiových umístění včetně jednoho vítězství, což potvrzuje jeho schopnosti a hodnotu pro tým. Přesto však připouští, že rozhodnutí o jeho budoucnosti není pouze jeho záležitostí.
Britský jezdec také realisticky přiznal, že tým Mercedes má velké ambice a chce se vrátit na absolutní vrchol formule 1. To znamená, že budou usilovat o to nejlepší – nejlepší jezdce, inženýry a celý tým okolo. A v takovém kontextu je logické, že zvažují i Verstappena, jehož talent a výsledky jsou nepopiratelné.
Russell rovněž upozornil, že v každém týmu formule 1 jsou vždy jen dvě sedadla a konkurence je tvrdá. Z jeho pohledu je tedy klíčové nadále předvádět dobré výsledky a nechat rozhodnutí na vedení týmu. On sám se soustředí na výkon na trati a věří, že pokud bude i nadále úspěšný, nemá důvod se obávat, informuje RN365.
Celkově tak situace okolo budoucnosti George Russella ukazuje, jak je současný svět F1 nekompromisní a vyžaduje od jezdců nejen rychlost, ale i schopnost vypořádat se s tlakem a nejistotou. Mercedes v tuto chvíli stojí před velkým rozhodnutím, které může zásadně ovlivnit podobu šampionátu v nadcházejících letech.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.
Jenson Button ocenil Maxe Verstappena za to, jak dokáže dostat maximum z náročného vozu RB21. Podle něj je to důkaz výjimečného jezdeckého talentu, který Verstappena odlišuje od ostatních.
Pokud Max Verstappen přestoupí k Mercedesu, Carlos Sainz by mohl zamířit do Red Bullu. Na jeho místo ve Williamsu by pak přišel Kimi Antonelli.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.