Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Laurent Mekies byl jmenován novým šéfem týmu Red Bull po odchodu dlouholetého lídra Christiana Hornera, který na této pozici působil celých 20 let. Mekies, dosud působící u sesterského týmu Racing Bulls, tak převzal vedení hlavní stáje, zatímco jeho místo u Racing Bulls zaujal Alan Permane. Tato změna značí začátek nové éry pro Red Bull, která slibuje nové výzvy i příležitosti.
Max Verstappen, mistr světa a jeden z nejlepších jezdců současnosti, přivítal svého nového šéfa s otevřenou náručí. Verstappen se již na spolupráci s Mekiesem připravoval při nedávné návštěvě továrny, kde společně pracovali v simulátoru, informuje F1.com. Jezdec Red Bullu zdůraznil, že se těší na úzkou spolupráci, která by měla pomoci týmu dosáhnout lepších výsledků.
Velkým momentem sezony je pro Verstappena také nadcházející Velká cena Belgie na okruhu Spa-Francorchamps, kterou považuje za svůj oblíbený závod. Připomněl, že trať je klasickým a náročným okruhem s množstvím vysokorychlostních zatáček, jako je slavná Eau Rouge, a výraznými výškovými změnami. Pro Verstappena jde o závod, kde je třeba odvést perfektní výkon v každém sektoru.
Pro týmového kolegu Yukiho Tsunodu, který již dříve pod Mekiesovým vedením závodil v Racing Bulls, znamená změna šéfa návrat ke známému stylu práce. Tsunoda zatím v Red Bullu nenaplnil očekávání a během svého působení získal jen sedm bodů, což je proti Verstappenovým 129 bodům výrazný rozdíl. Japonský závodník proto zdůraznil, že nyní musí začít podávat výkony, které tým od něj požaduje.
Tsunoda se rovněž připravuje na náročný víkend v Belgii, který bude součástí nové éry týmu pod Mekiesovým vedením a zároveň přinese návrat formátu Sprint. Zdůraznil, že pauza mu pomohla nejen fyzicky, ale i psychicky se připravit na další závody a věří, že s podporou Mekiese dokáže posunout své výkony na vyšší úroveň.
Výzvy pro Mekiese však nekončí. Red Bull totiž zaostává v poháru konstruktérů za hlavními soupeři McLarenem, Ferrari a Mercedesem a momentálně se nachází až na čtvrté příčce se značnou ztrátou. Nový šéf týmu tak musí rychle najít cestu, jak zlepšit výsledky stáje a vrátit ji do boje o titul.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.
Jenson Button ocenil Maxe Verstappena za to, jak dokáže dostat maximum z náročného vozu RB21. Podle něj je to důkaz výjimečného jezdeckého talentu, který Verstappena odlišuje od ostatních.
Pokud Max Verstappen přestoupí k Mercedesu, Carlos Sainz by mohl zamířit do Red Bullu. Na jeho místo ve Williamsu by pak přišel Kimi Antonelli.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.