Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Laurent Mekies byl jmenován novým šéfem týmu Red Bull po odchodu dlouholetého lídra Christiana Hornera, který na této pozici působil celých 20 let. Mekies, dosud působící u sesterského týmu Racing Bulls, tak převzal vedení hlavní stáje, zatímco jeho místo u Racing Bulls zaujal Alan Permane. Tato změna značí začátek nové éry pro Red Bull, která slibuje nové výzvy i příležitosti.
Max Verstappen, mistr světa a jeden z nejlepších jezdců současnosti, přivítal svého nového šéfa s otevřenou náručí. Verstappen se již na spolupráci s Mekiesem připravoval při nedávné návštěvě továrny, kde společně pracovali v simulátoru, informuje F1.com. Jezdec Red Bullu zdůraznil, že se těší na úzkou spolupráci, která by měla pomoci týmu dosáhnout lepších výsledků.
Velkým momentem sezony je pro Verstappena také nadcházející Velká cena Belgie na okruhu Spa-Francorchamps, kterou považuje za svůj oblíbený závod. Připomněl, že trať je klasickým a náročným okruhem s množstvím vysokorychlostních zatáček, jako je slavná Eau Rouge, a výraznými výškovými změnami. Pro Verstappena jde o závod, kde je třeba odvést perfektní výkon v každém sektoru.
Pro týmového kolegu Yukiho Tsunodu, který již dříve pod Mekiesovým vedením závodil v Racing Bulls, znamená změna šéfa návrat ke známému stylu práce. Tsunoda zatím v Red Bullu nenaplnil očekávání a během svého působení získal jen sedm bodů, což je proti Verstappenovým 129 bodům výrazný rozdíl. Japonský závodník proto zdůraznil, že nyní musí začít podávat výkony, které tým od něj požaduje.
Tsunoda se rovněž připravuje na náročný víkend v Belgii, který bude součástí nové éry týmu pod Mekiesovým vedením a zároveň přinese návrat formátu Sprint. Zdůraznil, že pauza mu pomohla nejen fyzicky, ale i psychicky se připravit na další závody a věří, že s podporou Mekiese dokáže posunout své výkony na vyšší úroveň.
Výzvy pro Mekiese však nekončí. Red Bull totiž zaostává v poháru konstruktérů za hlavními soupeři McLarenem, Ferrari a Mercedesem a momentálně se nachází až na čtvrté příčce se značnou ztrátou. Nový šéf týmu tak musí rychle najít cestu, jak zlepšit výsledky stáje a vrátit ji do boje o titul.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.