 
            Lewis Hamilton kritizoval odklad startu Velké ceny Belgie, který považoval za zbytečný. Podle něj se tím situace na trati nijak nezlepšila a chyběla konzistence v rozhodování.
Lewis Hamilton vyjádřil po Velké ceně Belgie zklamání z rozhodnutí vedení Formule 1 odložit start závodu kvůli mokré trati. Podle britského závodníka šlo o přehnaně opatrné rozhodnutí, které ochudilo diváky o atraktivní momenty a jemu samotnému ubralo šanci na ještě lepší výsledek. „Formule 1 tu propásla příležitost ukázat, jak dramatický a napínavý může být start v dešti,“ uvedl Hamilton.
Jezdec Ferrari startoval až z 18. místa, ale rychle se dokázal probojovat vpřed a nakonec skončil na solidní sedmé pozici. Přesto je přesvědčen, že s odvážnějším přístupem pořadatelů mohl zajet výrazněji. „Bavilo mě propracovávat se polem, ale start byl podle mě zbytečně zpožděný. Křičel jsem do rádia, že je trať připravená, ale pořád jsme jen kroužili,“ komentoval průběh úvodních kol.
Hamilton věří, že za rozhodnutím stála obava ze scénáře z předchozí Velké ceny Británie, kde špatná viditelnost přispěla k několika kolizím a odstoupením. „Myslím, že to byla přehnaná reakce na Silverstone. Tam jsme říkali, že se nemělo startovat tak brzy, ale tady to přehnali na druhou stranu. Rolling start nebyl potřeba,“ myslí si sedminásobný mistr světa.
Hamilton, který má s jízdou na mokru bohaté zkušenosti, zdůraznil, že ke konci zahřívacích kol už byla trať téměř suchá a viditelnost nebyla nijak špatná. Podle něj tak nic nebránilo klasickému startu z místa. „Rozhodně bych to zvládl. Téměř žádný vodní spray, trať se rychle zlepšovala. Místo toho jsme přišli o vzrušující moment startu na světla,“ řekl po závodě.
Přestože uznává, že bezpečnost musí být vždy prioritou, Hamilton naznačuje, že by vedení šampionátu mělo lépe balancovat mezi opatrností a závodní atraktivitou. „Chápu, proč byli opatrní – po nehodách ve Spa v minulých letech je to citlivé téma. Ale věřím, že se s tím dá pracovat jinak. Vypadá to, že spray je letos ještě horší než dřív, skoro jako mlha. Musíme najít řešení,“ dodal.
Rozhodnutí ředitelství závodu znovu vyvolalo otázky, jak nejlépe postupovat při závodech za proměnlivého počasí. Hamilton svým výkonem ukázal, že i v náročných podmínkách se dá závodit naplno, a jeho slova pravděpodobně povedou k dalším debatám mezi jezdci a vedením F1 o tom, jak by měly vypadat bezpečnostní postupy do budoucna.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.