 
            Velká cena Belgie F2 ve Spa přinesla nečekaný zvrat, když byli oba původní vítězové hlavního závodu penalizováni za technická pochybení. Vítězství tak připadlo Romanu Staňkovi, který slaví svůj první triumf v hlavním závodě Formule 2.
Velká cena Belgie ve Spa-Francorchamps nabídla fanouškům Formule 2 mimořádně dramatický závěr. Oba jezdci, kteří si původně dojeli pro vítězství v hlavním závodě víkendu, nakonec o své triumfy přišli kvůli technickým pochybením. Výsledkem je nečekané vítězství pro českého závodníka Romana Staňka, jenž se tak zapsal do historie svým prvním triumfem ve Feature Race.
Alexander Dunne z týmu Rodin Motorsport projel cílem jako první a zdálo se, že má závod plně pod kontrolou. Po dojezdu však FIA zahájila technické šetření, během kterého bylo zjištěno, že jezdec neaktivoval povinnou startovní proceduru. Telemetrická data vozu č. 17 potvrdila, že během startu nedošlo k aktivaci systému, který je podle pravidel nutný při každém formovacím a závodním startu. Po výslechu jezdce i zástupce týmu rozhodli sportovní komisaři o udělení desetisekundového trestu. Ten znamenal pád z čela pořadí a ztrátu vítězství.
Podobně hořký konec měl závod i pro Arvida Lindblada, který byl rovněž považován za vítěze, dokud jeho vůz č. 4 neprošel technickou kontrolou. Podle měření technického delegáta FIA byly u všech čtyř pneumatik zjištěny nižší tlaky, než stanovuje technická dokumentace Pirelli. Takové porušení, definované v článku 10.4.3 pravidel, se vnímá jako závažné. Tým chybu uznal a komisaři následně přistoupili k diskvalifikaci jezdce z výsledků závodu.
Z celé situace vytěžil nejvíce Roman Staněk, který původně dojel za vedoucí dvojicí. Po penalizacích a diskvalifikaci svých soupeřů se posunul na první místo a stal se oficiálním vítězem belgického závodu. Pro českého jezdce jde o doposud největší úspěch ve Formuli 2, a výrazný milník v jeho dosavadní kariéře.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.