Velká cena Belgie F2 ve Spa přinesla nečekaný zvrat, když byli oba původní vítězové hlavního závodu penalizováni za technická pochybení. Vítězství tak připadlo Romanu Staňkovi, který slaví svůj první triumf v hlavním závodě Formule 2.
Velká cena Belgie ve Spa-Francorchamps nabídla fanouškům Formule 2 mimořádně dramatický závěr. Oba jezdci, kteří si původně dojeli pro vítězství v hlavním závodě víkendu, nakonec o své triumfy přišli kvůli technickým pochybením. Výsledkem je nečekané vítězství pro českého závodníka Romana Staňka, jenž se tak zapsal do historie svým prvním triumfem ve Feature Race.
Alexander Dunne z týmu Rodin Motorsport projel cílem jako první a zdálo se, že má závod plně pod kontrolou. Po dojezdu však FIA zahájila technické šetření, během kterého bylo zjištěno, že jezdec neaktivoval povinnou startovní proceduru. Telemetrická data vozu č. 17 potvrdila, že během startu nedošlo k aktivaci systému, který je podle pravidel nutný při každém formovacím a závodním startu. Po výslechu jezdce i zástupce týmu rozhodli sportovní komisaři o udělení desetisekundového trestu. Ten znamenal pád z čela pořadí a ztrátu vítězství.
Podobně hořký konec měl závod i pro Arvida Lindblada, který byl rovněž považován za vítěze, dokud jeho vůz č. 4 neprošel technickou kontrolou. Podle měření technického delegáta FIA byly u všech čtyř pneumatik zjištěny nižší tlaky, než stanovuje technická dokumentace Pirelli. Takové porušení, definované v článku 10.4.3 pravidel, se vnímá jako závažné. Tým chybu uznal a komisaři následně přistoupili k diskvalifikaci jezdce z výsledků závodu.
Z celé situace vytěžil nejvíce Roman Staněk, který původně dojel za vedoucí dvojicí. Po penalizacích a diskvalifikaci svých soupeřů se posunul na první místo a stal se oficiálním vítězem belgického závodu. Pro českého jezdce jde o doposud největší úspěch ve Formuli 2, a výrazný milník v jeho dosavadní kariéře.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.