Alex Dunne ovládl deštěm ovlivněný závod ve Spa a díky třetímu vítězství sezóny se vrátil do čela šampionátu F2. Na stupních vítězů ho doplnili Arvid Lindblad a potřetí v řadě i Roman Staněk.
Roman Staněk potvrdil skvělou formu třetím pódiovým výsledkem v řadě. V náročném závodě na mokrém okruhu ve Spa-Francorchamps si dokázal poradit nejen s nepředvídatelným počasím, ale i s tvrdou konkurencí a potvrdil, že se s ním v boji o přední příčky musí počítat. Do hlavního závodu startoval ze třetí pozice, což byl nejlepší kvalifikační výsledek jeho kariéry, a i přes proměnlivé podmínky si nakonec vybojoval další cenné třetí místo.
Nedělní program přitom dlouho visel na vlásku. Závod F3 byl kvůli hustému dešti zrušen a i start formule 2 byl nejistý. Nakonec ale počasí dovolilo závodit, i když se začínalo za zpomalovacím vozem a všichni jezdci obuli mokré pneumatiky. Start proběhl opatrně, ale krátce poté se rozpoutal boj o pozice.
Staněk hned po restartu úspěšně zaútočil na Miyatu a na chvíli se posunul na druhou příčku. Japonec však rychle kontroval a českého pilota znovu předjel. Intenzivní souboj pokračoval i po prvních zastávkách v boxech, kde Staněk ukázal taktické cítění. Po zastávce se ocitl na nejlepší pozici mezi jezdci, kteří už byli přezuti na čerstvé pneumatiky.
Závod se lámal v okamžiku, kdy trať znovu zkropil déšť. Staněk se pokusil dostat před vedoucího Dunneho, ale zhoršující se podmínky jeho útočnou jízdu zastavily. Navíc začal ztrácet pozice, nejprve na Miyatu, poté na Lindblada. Právě Brit se nakonec vyšvihl až na druhé místo, zatímco Miyata po smyku opět přepustil Staňkovi třetí příčku.
V závěru závodu, už pod safety carem, přinesl drama ještě technický problém u Goetheho vozu, který musel na trati zastavit s kouřícím motorem. Krátce poté byla vyvěšena červená vlajka a závod byl ukončen.
Z vítězství se radoval Alex Dunne, který se díky němu vrátil do čela šampionátu. Pro Romana Staňka ale třetí místo znamená další důležitý výsledek a potvrzení, že letos patří k nejkonzistentnějším jezdcům pole. Příští víkend má šanci pokračovat v této sérii na technickém Hungaroringu.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.