George Russell potvrdil, že ho tento týden čeká klíčové jednání s Mercedesem kvůli nedávnému ústupu týmu z formy. Cílem bude najít řešení a vrátit se zpět do boje o přední příčky.
Po Velké ceně Belgie George Russell přiznal, že páté místo neodráží skutečnou rychlost jeho vozu. Podle něj monopost Mercedesu ztrácí tempo potřebné k boji v čele závodu, a výsledek tak spíše maskuje aktuální problémy týmu.
Russell zároveň oznámil, že Mercedes čeká tento týden důležité interní jednání. Cílem schůzky bude detailně analyzovat rozhodnutí z posledních týdnů, která vedla ke zhoršení výkonnosti, a najít cestu k návratu na dřívější úroveň.
Russell během závodu brzy předjel Alexandera Albona z Williamsu, ale nedokázal udržet tempo s Charlesem Leclercem ani Maxem Verstappenem, kteří bojovali o pódium. Od vítězství v Kanadě se mu podařilo dosáhnout na top pětku jen v Rakousku a Belgii. Na domácí trati v Silverstone skončil až desátý.
Podle něj byla belgická Grand Prix zklamáním, zvláště s ohledem na chladné počasí, které Mercedes obvykle vyhovuje. Tentokrát ale chyběla rychlost. „Neměli jsme žádné tempo. Potřebujeme si sednout a všechno analyzovat,“ řekl pro Sky Sports.
Velké týmové setkání by mělo zahrnovat všechny klíčové členy včetně konstruktérů a inženýrů. Russell upozornil, že tým se před několika týdny vydal jiným směrem ve vývoji auta, což se možná ukázalo jako chyba. „Od té doby jsme udělali krok zpět. Potřebujeme pochopit proč,“ doplnil.
Páté místo v Belgii považuje spíše za výjimku než za potvrzení formy. Podle něj výsledek zkreslil skutečnou výkonnost Mercedesu. „Možná jsme dosáhli maxima, ale realita je taková, že naše tempo nebylo dostatečné,“ přiznal.
Nadcházející závod v Maďarsku by mohl poskytnout příležitost k nápravě, ale bude záležet na tom, zda Mercedes dokáže rychle identifikovat a napravit své chyby. Russellova otevřenost signalizuje, že uvnitř týmu panuje napětí i odhodlání vrátit se zpět do boje o přední příčky.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.