Lewis Hamilton po závodě v Belgii zůstává optimistou i přes sedmé místo, kterého dosáhl díky skvělému návratu v poli. Oceňuje svůj výkon a věří, že tým Mercedes postupně najde cestu zpět k předním příčkám.
Lewis Hamilton se po víkendovém závodě ve Spa snaží rychle zapomenout na komplikace, které ho posunuly do startu až z 18. pozice, ačkoliv nakonec dokázal dojít na sedmé místo. Sedminásobný mistr světa přiznal, že rád čelí výzvám a závodům, kde musí stoupat pořadím, ale právě nepovedené kvalifikace na sprint i hlavní závod mu zkomplikovaly život.
Hamilton v rozhovoru pro Sky Sports F1 vzpomněl na své začátky na okruhu Rye House, kde často startoval ze zadních pozic kvůli slabší motokáře. Závodní víkend v Belgii mu podle jeho slov tyto situace připomněl. I když byl víkend spíše zklamáním, pochválil svůj tým a ocenil, že i přes potíže získal důležité body.
Rovněž zmínil, že společně s týmem Ferrari překonali Mercedes, což je pozitivní moment, který mu dodal motivaci do dalšího závodu. Hamilton otevřeně přiznal, že na nepovedeném víkendu měly svůj podíl i jeho vlastní chyby, a proto hodlá přijít příště lépe připravený a silnější.
Výrazný obrat v závodě nastal poté, co tým Ferrari zvolil strategii brzké zastávky v boxech, díky čemuž Hamilton dokázal předjet několik soupeřů a zlepšit svou pozici. Sám pilot uvedl, že stále pracuje na zdokonalování správného načasování zastávek, což je pro něj důležitá část taktiky.
Přiznal, že s novými změnami na voze se cítí mnohem jistější a lépe rozumí autu, což mu dává optimismus do dalších závodů. Tuto pozitivní zprávu doplnil o slova vděku týmu za jejich podporu a úsilí během náročného víkendu.
Jeho týmový kolega Charles Leclerc si ve stejném závodě vedl výrazně lépe, když skončil na třetím místě za vítězným Oscarem Piastrem a druhým Landem Norrisem, což podtrhuje konkurenceschopnost Ferrari, ale i rozdíly mezi oběma jezdci v náročných podmínkách.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.