Šéf Red Bullu Christian Horner věří, že vítězi Velké ceny Eifelu pomohl při restartu systém dvouosého řízení (DAS), jenž mu poskytl klíčovou výhodu. Druhý Max Verstappen s vylepšeným Red Bullem kvůli tomu neměl šanci na lídra závodu zaútočit.
Během zpomalovací fáze poté, co svůj McLaren podél trati odstavil Lando Norris, si piloti na předních pozicích stěžovali na rychlost zaváděcího vozu. Vyjadřovali přitom obavy o nízkou teplotu pneumatik, kdy se teplota vzduchu na Nürburgringu navíc pohybovala pouze kolem 8 °C.
Během restartu 11 kol před koncem si Verstappen dělal naději, že po smazání náskoku bude mít šanci se pokusit o překvapivé předjetí Hamiltona. K tomu ale i díky chytrému systému Mercedesu vůbec nedošlo.
"Myslím, že safety car vyčkával příliš dlouho na to, až jej auta dostihnout, a jezdil tak pomalu, že se teplota pneumatik stala velkým problémem. A Mercedes se svým systémem DAS si s tím dokážou poradit zřejmě lépe než my," popisuje Horner.
"Restart byl trochu náročný, Max jej zvládl dobře. Potom to až do konce bylo celkem jasné," hodnotí šéf Red Bullu závěrečný průběh Velké ceny Eifelu, v níž dojel Verstappen druhý. Potěšilo jej i šesté místo Gaslyho z dceřiné stáje AlphaTauri. Red Bull v Německu nasadil zcela nové zadní zavěšení, které se jim osvědčilo.
Po závodu ocenil zejména výkon Holanďana: "Jo, šlo o velmi solidní jízdu. Nakonec závodu také vystřihl nejrychlejší kolo. Na začátku byl k pneumatikám velmi šetrný. Myslím, že Max s Lewisem měli v jednu chvíli 50sekundový náskok na třetího Ricciarda a blížili se tomu, aby o kolo předjeli čtvrtého."
"Šlo o velmi dominantní představení. Vypadá to, že jsme o víkendu udělali pokrok a dostali jsme se Mercedesu trochu blíže... Obzvlášť v prvním sektoru jsme měli po celý víkend navrch. Třetí sektor byl ve srovnání náš nejslabší, ale obecně šlo o velmi dobrý víkend. Rozhodně byl povzbuzující," shrnuje Horner, podle něhož by jim Portimao, Istanbul a Imola mohli sedět ještě lépe.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.