Odpolední trénink se na GP Eifelu neuskutečnil. Stojí za tím nepřízeň počasí.
Druhý trénink na nadcházející Velkou cenu se neuskutečnil. Týmy dlouho čekaly ve svých garážích, nakonec však vůbec nevyjely. Hlavním problémem byla nepřízeň počasí a s ní související nemožnost vzlétnutí lékařského vrtulníku. Ředitelství závodu se proto rozhodlo odpolední program zrušit.
Carlos Sainz: „O dnešku se toho moc říct nedá. Nejezdili jsme. Je to škoda. Nemohl jsem posoudit ani nové součástky na voze. Bude to těžší víkend než obvykle, ale uděláme vše pro to, abychom ho zvládli."
Andrea Stella „Bylo to náročné, všichni jsme chtěli jezdit, ale nešlo to. Pátek je vždy důležitý kvůli sbírání dat, což jsme tentokrát udělat nemohli. Je šance, že třetí trénink bude suchý, což by bylo potřeba. Je před námi spousta práce."
Daniel Ricciardo „Čeká nás náročný víkend. Bude to výzva, dokonce i na suché trati bude obtížné udržet pneumatiky v dobrém stavu. Ale takové výzvy já mám rád. Netrénovali jsme, o to těžší to bude, nikdo neví, jak se budou vozy chovat. Všichni se s tím ale musíme vypořádat."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.