Podle šéfa Ferrari Mattii Binotta se jeho stáji podařilo vyřešit potíže se špatnou korelací dat, nicméně za Mercedesem nyní zaostává ve všech oblastech. Těší se na domácí závod na nové trati v Mugellu, kde podle něj bude překonán letitý rekord.
Scuderii patří v šampionátu po třech závodech až pátá příčka za Mercedesem, Red Bullem, McLarenem a Racing Pointem. Vstup do sezóny se opět nevydařil, auto hodně zaostává za očekáváními.
Binotto si nicméně po Velké ceně Maďarska pochvaloval fungování nových dílů: "Myslím, že vylepšení, která jsme přivezli do Rakouska, zlepšila korelaci na dráze. Myslím si, že momentálně jsme vyřešili alespoň tyto body, ale deficit v oblasti výkonnosti stále přetrvává."
Kterou oblast je podle něj třeba zlepšit? "Ztrácíme na rovinkách, ztrácíme v zatáčkách. Domnívám se, že auto se musí celkově zlepšit ve všech oblastech. Je to jednoduché," uznává šéf Ferrari, jež na Mercedes ztrácí už téměř 100 bodů.
Těšit se může alespoň z upraveného kalendáře, podle něhož bude moci pořádat velkou cenu na své trati - v Mugellu, ze kterého má na rozdíl od soupeřů alespoň nějaká data z letošního testování. A Binotto věří, že tam letos padne letitý rekord.
Rubens Barrichello tam totiž v roce 2004 zajel s vozem Ferrari F2004 kolo za 1:18,704 min. "Zajeli jsme velmi podobné kolo s plnou nádrží, aniž bychom na to tlačili. Jsem proto celkem zvědavý, jaký bude nejrychlejší čas v kvalifikaci. Jsem si celkem jistý, že padne rekord."
Pilotům se bude trať zamlouvat: "Naši dva jezdci byli z okruhu nadšení díky jeho konfiguraci. Jde o velmi rychlou trať s rychlými zatáčkami, náročnou pro pneumatiky, auta i piloty... Myslím, že tam není jediná pomalá zatáčka, pouze ty rychlé. Proto to bude hodně zajímavé tam pozorovat vozy dnešní F1. Podle mě to bude úžasné," těší se šéf Ferrari.
Lewis Hamilton se po těžkém adaptačním období ve Ferrari postupně zlepšuje a zkracuje rozdíl vůči Charlesi Leclercovi. Jeho cílem ale není jen porazit týmového kolegu, ale vyhrávat závody. Tifosi ho nadále podporují.
Adrian Newey přirovnal pravidla pro sezonu 2026 k technické revoluci z roku 2022. Podle něj nabízejí víc prostoru pro inovace, než se původně zdálo.
Charles Leclerc je spokojený se směrem nastavení SF-25, který odpovídá jeho stylu, ale stále hledá úpravy pro lepší zvládnutí chování letošního monopostu.
Šéf Williamsu James Vowles vyjádřil otevřenou podporu možné kandidatuře Carlose Sainze staršího na post prezidenta FIA.
McLaren s monopostem MCL39 si získává pozornost výjimečně šetrným zacházením s pneumatikami, obzvlášť v průběhu závodů, což naplno potvrdil i výkon v Miami. Za tímto náskokem může stát chytrý systém chlazení brzd.
Před 75 lety odstartoval na trati v Silverstone první závod mistrovství světa Formule 1, který se stal symbolem poválečné obnovy a začátkem nové éry motorsportu. Alfa Romeo tehdy ovládla stupně vítězů a zrodil se fenomén, který dodnes fascinuje miliony fanoušků po celém světě.
Toto Wolff je přesvědčen, že Lewis Hamilton neztratil své schopnosti, i když se zatím ve Ferrari trápí.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari provází zatím rozpačitý začátek, jelikož vůz týmu neodpovídá jeho jezdeckému stylu. Podle analytika Jolyona Palmera spočívá problém v samotném konceptu monopostu, nikoliv ve strategii nebo týmu.
Formule 1 zveřejnila finální trailer k chystanému filmu s Bradem Pittem v hlavní roli, který se odehrává v prostředí špičkového motorsportu a sleduje návrat bývalého pilota do závodního světa. Snímek slibuje napětí, rivalitu i autentické záběry ze skutečných F1 okruhů.
Šéf Williamsu James Vowles věří, že Formule 1 je blízko příchodu nové americké hvězdy. Podle něj mají Spojené státy čím dál větší vliv na sport jak komerčně, tak z pohledu jezdeckého talentu.
Martin Brundle se zaměřil na to, jak Max Verstappen závodí proti Landu Norrisovi a Oscaru Piastrim. Podle něj je v těchto duelech patrný vzájemný respekt i promyšlenější strategie než vůči jiným soupeřům.
Christian Horner se domnívá, že nové motorové regule pro příští sezónu přinesou Mercedesu výrazné výzvy, a podobný pohled sdílí i řada dalších v paddocku. Jeho názor podpořil i Ford, který očekává, že změny zásadně ovlivní výkonnost týmů.