Felipe Massa měl možnost přestoupit pro sezonu 2010 k McLarenu. Nakonec ji však odmítl a zůstal věrný Ferrari.
Přestupy jezdců, ale i inženýrů a dalších členů jednotlivých týmů k Formuli 1 vždycky patřily. Dokazuje to i nynější období, kdy od Ferrari odešel (počínaje příští sezonou) Sebastian Vettel a na jeho místo nastoupí Carlos Sainz z McLarenu.
Jsou ale transfery, o kterých se jedná, avšak nakonec se nikdy neuskuteční. Mezi takové patří rovněž námluvy Felipeho Massy s McLarenem. Ty se uskutečnily během sezony 2009, rok poté co Brazilce právě McLaren s Lewisem Hamiltonem za volantem připravil o mistrovský titul. A stejně tak zhruba dva měsíce před vážnou nehodou, kterou Massa prodělal na Hungaroringu.
„McLaren je skvělý tým. Obzvláště během mé kariéry jím byl. Nemusím navíc říkat, jak populární je v Brazílii, především díky spojení s Ayrtonem Sennou. Nikdy jsem se o tom nezmínil, ale v roce 2009 jsem měl nabídku, abych tam přestoupil," vzpomíná Brazilec.
Klíčová schůzka se odehrála v Monaku. Tam se setkali Massa a tehdejší šéf McLarenu Martin Whitmarsh, „Měl tehdy zájem, abych od sezony 2010 jezdil pro McLaren. Bylo to hezké, ale já tenkrát zažíval s Ferrari opravdu dobré časy, takže jsem neměl důvod měnit. Navíc ta jednání nakonec zůstala tak nějak na mrtvém bodě," vypráví Massa
McLaren nakonec při výběru náhrady za Heikkiho Kovalainena ukázal na Jensona Buttona. Britský pilot pak ve Wokingu zůstal dalších sedm sezon. Pro Massu bylo nedůležitější, že se dokázal zotavit z již zmíněného vážného zranění hlavy. Jezdecky už to po návratu na okruhy Formule 1 nebylo to pravé ořechové.
Fernando Alonso v Maranellu vládl pevnou pevnou rukou, přičemž Brazilec plnil roli týmové dvojky. Z Maranella odešel po sezoně 2013. Zakotvil u Williamsu, kde vydržel další čtyři roky. Pak svou kariéru v královně motorsportu ukončil.
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Fanoušci Franca Colapinta vyzvali FIA a Formuli 1, aby odsoudily nenávistné útoky vůči jezdci Alpine. Po incidentu s Oscarem Piastrim v Rakousku čelil Colapinto urážkám i výhrůžkám smrtí.
Tým Williams zažil v Rakousku těžký den, když oba jeho vozy nedokončily závod. Dvojité odstoupení podtrhlo pokračující technické i výkonnostní problémy, které stáj v letošní sezóně trápí.
Lando Norris stáhl náskok týmového kolegy Oscara Piastriho na pouhých 15 bodů. Tím dál potvrzuje svou formu a zajišťuje McLarenu napínavý interní boj o titul.
Ferrari skončilo na Velké ceně Rakouska s Charlesem Leclercem třetí a Lewisem Hamiltonem čtvrtý, přičemž Hamilton během závodu zpochybňoval týmovou strategii. Zástupce šéfa Ferrari Jerome d'Ambrosio však ujistil, že zvolený přístup byl optimální.
Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Rakouska jen stroze komentoval výkon Yukiho Tsunody. Jeho zdrženlivé vyjádření naznačuje, že důvěra v japonského jezdce v týmu slábne.
Po nevydařené domácí Velké ceně Red Bullu Helmut Marko uvedl, že letošní titul s Maxem Verstappenem je velmi nepravděpodobný. Zůstává však otázkou, jak vážné problémy tým skutečně má.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, se v Rakousku objevil při slavnostním ceremoniálu, kde předával Prezidentskou medaili vítězi závodu Landu Norrisovi. Tento čestný úkol mu byl svěřen na pozvání prezidenta FIA Mohammeda Ben Sulayema.