Felipe Massa měl možnost přestoupit pro sezonu 2010 k McLarenu. Nakonec ji však odmítl a zůstal věrný Ferrari.
Přestupy jezdců, ale i inženýrů a dalších členů jednotlivých týmů k Formuli 1 vždycky patřily. Dokazuje to i nynější období, kdy od Ferrari odešel (počínaje příští sezonou) Sebastian Vettel a na jeho místo nastoupí Carlos Sainz z McLarenu.
Jsou ale transfery, o kterých se jedná, avšak nakonec se nikdy neuskuteční. Mezi takové patří rovněž námluvy Felipeho Massy s McLarenem. Ty se uskutečnily během sezony 2009, rok poté co Brazilce právě McLaren s Lewisem Hamiltonem za volantem připravil o mistrovský titul. A stejně tak zhruba dva měsíce před vážnou nehodou, kterou Massa prodělal na Hungaroringu.
„McLaren je skvělý tým. Obzvláště během mé kariéry jím byl. Nemusím navíc říkat, jak populární je v Brazílii, především díky spojení s Ayrtonem Sennou. Nikdy jsem se o tom nezmínil, ale v roce 2009 jsem měl nabídku, abych tam přestoupil," vzpomíná Brazilec.
Klíčová schůzka se odehrála v Monaku. Tam se setkali Massa a tehdejší šéf McLarenu Martin Whitmarsh, „Měl tehdy zájem, abych od sezony 2010 jezdil pro McLaren. Bylo to hezké, ale já tenkrát zažíval s Ferrari opravdu dobré časy, takže jsem neměl důvod měnit. Navíc ta jednání nakonec zůstala tak nějak na mrtvém bodě," vypráví Massa
McLaren nakonec při výběru náhrady za Heikkiho Kovalainena ukázal na Jensona Buttona. Britský pilot pak ve Wokingu zůstal dalších sedm sezon. Pro Massu bylo nedůležitější, že se dokázal zotavit z již zmíněného vážného zranění hlavy. Jezdecky už to po návratu na okruhy Formule 1 nebylo to pravé ořechové.
Fernando Alonso v Maranellu vládl pevnou pevnou rukou, přičemž Brazilec plnil roli týmové dvojky. Z Maranella odešel po sezoně 2013. Zakotvil u Williamsu, kde vydržel další čtyři roky. Pak svou kariéru v královně motorsportu ukončil.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.