 
            Ferrari je spokojeno s vývojem svého monopostu v průběhu letošní sezóny i s množstvím přítlaku, který se podařilo navýšit. To mělo podle šéfa týmu Mattii Binotta dodatečný pozitivní vliv na jejich konkurenceschopnost.
Italská stáj do sezóny vstoupila s vozem, který neměl tolik přítlaku jako Mercedes, protože se ve svém konceptu zaměřila na nižší odpor ve prospěch vyšších rychlostí na rovinkách. Dominance Stříbrných šípů, jež vyhrály osm úvodních závodů ji ale donutila k tomu, aby svůj vývojový proces přehodnotila.
K tomu došlo zejména po Francii, kde se Ferrari zbavilo nové podlahy, u níž si všimlo drobného problému ve srovnání s výsledky simulací. Poté už ale podle Binotta výsledky vývoje předčily očekávání, což by se dalo říci také o jejich nekonkurenceschopnosti na počátku sezóny.
"Vlastně to poukazuje na to, jak může více přítlaku pomoct či nepomoct celkové výkonnosti auta. Úroveň citlivosti na přítlak na tomto druhu pneumatik je velmi vysoká. Proto si myslím, že když se trochu zlepšíte, tak získáváte více, než čekáte," uvádí šéf Scuderie.
"A také to souvisí s důvěrou - jezdci cítí vyšší přilnavost a dále zlepšují svou vlastní výkonnost. Jde o součet věcí, jež pomáhají. Do Singapuru jsme přivezli náš [nový aerodynamický balík]. Nebyl jediným, ale rozhodně byl významným. Když se podíváme na zisk v časech na kolo v dalších závodech, tak to naše očekávání lehce předčilo," pokračuje Binotto.
Pokroky jeho týmu od závodu v Paul Ricard byly patrné, po letní přestávce pak vyhrál pět kvalifikací po sobě, ne vždy to však dokázal přetavit ve vítězství v závodech. Výkonnost jejich aerodynamiky se nicméně změnila.
"Zlepšili jsme naše auto v zatáčkách, snížili jsme v nich naši ztrátu na nejlepší soupeře. Teď jsme jim mnohem blíže. Stále si přitom držíme naši výhodu na rovinkách, celkový balík se tedy zlepšil a v kvalifikacích jsme rozhodně rychlejší. V závodech jsme určitě konkurenceschopnější," pochvaluje si Binotto.
Díky kombinaci mnoha faktorů už Ferrari nemá podle něj problémy: "Zaprvé, lépe teď rozumíme našemu vozu, pokud jde o jeho nastavení a vyvážení. Zlepšili jsme způsob, jakým k tomu přistupujeme. Aerodynamický balík pro Singapur představoval významný pokrok, který pomohl dostat pneumatiky do lepší pozice, pokud jde o pracovní rámec i degradaci."
"A myslím si, že navíc jsme těmto pneumatikám začali lépe rozumět. Daří se nám získávat z vozu jeho plný potenciál, zejména v kvalifikacích," těší šéfa Ferrari, které je proti zavedení nových pneumatik v příští sezóně, protože jsou náročnější na pochopení, což by podle nich poskytlo Mercedesu další výhodu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.