Stříbrné šípy mají za sebou velmi dobrý den, kdy si pochvalují zlepšení práce s pneumatikami, porozumění novému vozu W10 i celkové zrychlení.
Ve čtvrtek, předposlední den předsezónních testů, zvládli 182 kol a jejich celkový počet za poslední dva týdny v Barceloně navýšili už na 1058, tj. 4920 km. Den začali s práci na aerodynamice, pak se zaměřili na poznávání nových pneumatik, které se jim v předchozích dnech dost drolily. Odpoledne se v rámci závodní simulace věnovali výkonnosti při dlouhých jízdách.
Lewis Hamilton sbírající dopoledne data o aerodynamice 210 a věnující se práci na pneumatikám před obědem ujel 395,7 km, Valtteri Bottas simulující závod pak přidal dalších 446,9 km. Vozy s motorem Mercedes za zády si včera připsaly celkem 1978 km.
#F1 Testing in Barcelona, Day 7 - Engine manufacturers' kilometreage 📊:1. Mercedes 1973.7 km (657.9 km/car)2. Ferrari 1294.1 km (431.4 km/car)3. Renault 1033.4 km (516.7 km/car)4. Honda 851.9 km (425.9 km/car) pic.twitter.com/DyT9JIDKF6
— Petr Hlawiczka (@hlawiczka) February 28, 2019"Byl to dobrý den se spoustou kilometrů, což je pro nás skvělé. Šlo zřejmě o jeden z nejlepších dní pro nás, fakt jsme se toho hodně naučili. Odpoledne jsme dokázali uplatnit naše poznatky z dopoledne, takže se těším na to, jak se Valtteri cítil, auto ale vypadalo, jako by bylo v lepším stavu. Naše poznání o W10 postupně narůstá, takže šlo o pozitivní den," hodnotil Hamilton.
"Zvládli jsme hodně kol, což je vždy dobré. Odjel jsem simulaci závodu přerušenou červenou vlajkou, nicméně potvrdila pokrok, který jsme od minulého týdne. Jsme čím dál více připraveni na Melbourne, stále však zbývá prostor pro zlepšení a několik otazníků, pokud jde o to, jak si stojím proti konkurenci," uvádí Bottas.
"Soustředíme se na vlastní výkonnost, celý tým se opravdu hodně snaží a pokračuje ve vylepšování vozu, a to je to, co se počítá. Musíme co nejlépe využít poslední den testování, protože to bude naše poslední šance si vyzkoušet některé věci před Melbourne. Doufám, že půjde o další vydařený den," pokračuje finský pilot.
A jejich technický ředitel James Allison dodává: "Šlo o velmi produktivní den. Každopádně jsme bez problém zvládli vzdálenost závodu, odvedli hodně dobrou investigativní práci a v samotné závodní simulaci se nám pneumatiky chovaly dobře ve všech třech stintech, na rozdíl od včerejška, kdy jsme je nedokázali udržet při životě. Těšíme se na zítřek, kdy budeme prošetřovat škálu směsí pneumatik a více se zaměříme na rychlost na jedno kolo."
Dnes se tedy za volantem objeví opět oba piloti a můžeme očekávat další zrychlování. Pokoří někdo v Barceloně loňský čas pole-position a dostane se pod hranici 1:16?
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.
Sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton se v lednu podruhé setkal s monopostem Ferrari F1, když si vyzkoušel jízdu s modelem roku 2023 na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya.
Lewis Hamilton, jak jistě všichni fanoušci F1NEWS.cz již vědí, přechází do Ferrari pro sezónu 2025 Formule 1, což vyvolává velkou pozornost veřejnosti. Jde o novou etapu jeho kariéry, kterou odstartuje Velká cena Austrálie od 14. do 16. března 2025.