Roztočení spirály dobrých zpráv loni pomohlo podle Frederica Vasseura přitáhnout Kimiho Räikkönena k Sauberu.
V létě 2017 švýcarský tým zrušil plánovanou smlouvu na odběr pohonných jednotek Honda, místo toho po příchodu Vasseura nahrazujícího bývalou šéfku Monišu Kaltenbornovou podepsal nové partnerství s Ferrari. To mu místo rok starého motoru poskytlo aktuální specifikaci a pomohlo se vyhrabat z neustálých finančních potíží.
Titulárním sponzorem se stala Alfa Romeo a do Hinwilu putovali talentovaný nováček Charles Leclerc či zkušení inženýři jako Simone Resta, jenž působí jako technický ředitel, či aerodynamik Audi Jan Monchaux. Výkonnost Sauberu šla nahoru a tým se stal mnohem atraktivnějším než v předchozích sezónách. K jeho dobrému jménu a další motivaci přispělo jmenování Kimiho Räikkönena na pozici závodního jezdce, místo něj do Maranella putuje právě Leclerc.
O sledu pozitivních zpráv a postupném zlepšování atmosféry jeho šéf říká: "Měli jsme Ferrari, Alfu Romeo a Charlese, kteří se přidávali k týmu. Do továrny jsme přibrali Jana Monchauxe, Simone Restu, Každý týden jsme měli nějakou dobrou zprávu, je to jako spirála. Máme motivaci, nálada je skvělá ve srovnání s minulým rokem, ten týmový duch."
Partnerství s Alfou Romeo mělo podle něj velký dopad při hledání nových zaměstnanců a sponzorů. "Pro mě jezdci zůstávají stejní. Dobré inženýry můžete motivovat platem, oni ale milují závodění a chtějí získávat výsledky."
"Jsme v mnohem lepší pozici při náboru, získat špičkové kluky do každého oddělení. Mám pocit, že jsme se stali skutečně atraktivním projektem. U pilotů je to stejné. Kimi ví, že to pro nás bude těžké končit bez nehod [velkých týmů] na lepším než 7. místě. Motivace může přijít odjinud. To, že se zlepšujeme, že rosteme a něco budujeme, to je podle mě skvělý pocit pro všechny členy včetně jezdců," usuzuje Vasseur.
Plány na získání dalších lidí podle něj ještě není hotov, určitě však chtějí končit v každém závodě v první desítce. V roce 2018 sklízeli jen "první ovoce" z příchodu nových posil.
"Hodně jsme loni nabírali, abychom zlepšili každou stránku společnosti, a vyplácí se to. Když jsme začali pracovat ke konci roku 2017, lidé přicházeli na začátku roku 2018 a někteří pracovali na autě pro sezónu 2018. Někteří z nich byli hned přesunuti k příštímu vozu. Jde o první výsledky tohoto náboru. Doufám, že jich bude přibývat," dodává Vasseur.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.