Týmy Formule 1 s výjimkou Haasu zůstaly na Hungaroringu, kde v úterý a ve středu před letní přestávkou společně testují. Poprvé dnes vyzkoušeli zjednodušená přední křídla navržená podle pravidel pro příští sezónu.
Nejrychlejší čas zajel na Hungaroringu Antonio Giovinazzi s vozem Ferrari SF71H na hyper-měkké směsi 1:15,648 je novým neoficiálním rekordem okruhu.
Druhý Marcus Ericsson zůstal o velký kus vzadu - na mladého Itala mu scházely 2,5 sekundy. Z nováčků se objevili také Lando Norris (McLaren), George Russell (Mercedes), Nicholas Latifi (Force India), Oliver Rowland (Williams) a Sean Gelael (Toro Rosso), jenž testoval pro Pirelli.
Nejvíce kol zvládl Hartley s druhým vozem Toro Rosso - 126 kol odpovídá vzdálenosti přes 552 km (velká cena se v neděli jela na 70 kol). O kolo méně má na kontě závodní pilot Red Bullu Daniel Ricciardo, přes stovku se dostali i Gelael s Latifim.
Nová přední křídla jsme mohli pozorovat u Force Indie, Red Bullu a Williamsu. Haas neměl žádné velké věci k testování, kvůli nákladům a velké zátěži personálu v posledních 6 týdnech se proto testů neúčastní.
F1 Testing - Day 1 Action 📸 #Budatest pic.twitter.com/A53gDI29yr
— LAT Images (@latimages) July 31, 2018That spray! 💨 #BudaTest pic.twitter.com/HhIACG3IhA
— McLaren (@McLarenF1) July 31, 2018Inters on, @LandoNorris heads out for some wet laps around the Hungaroring. #BudaTest 🇭🇺 pic.twitter.com/gflm1iCP5q
— McLaren (@McLarenF1) July 31, 2018💦 Lando returns to the garage while this downpour passes. 💧 #BudaTest pic.twitter.com/u1l13HLkol
— McLaren (@McLarenF1) July 31, 2018👀 Williams & Force India testing the 2019 @F1 front wing #F1Testing pic.twitter.com/qevo5DfCEp
— LAT Images (@latimages) July 31, 201856 laps on the board now for @LandoNorris. 👍 #BudaTest pic.twitter.com/WvogyhXABZ
— McLaren (@McLarenF1) July 31, 2018Rolling out of the garage for this afternoons session, @oliverrowland1 is behind the wheel at the #BudaTest today! #F1 #F1Testing pic.twitter.com/6xe8hVFu9P
— WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) July 31, 2018🏁 Lando returns to the garage as the morning session comes to an end. He's posted a total of 46 laps on the board so far, and will be back on track after lunch. 👊 #BudaTest pic.twitter.com/IZr24JQWyU
— McLaren (@McLarenF1) July 31, 2018First session complete for Oliver this morning, he will be back out this afternoon! #F1 #F1Testing #BudaTest pic.twitter.com/HTHGY8A66G
— WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) July 31, 2018With just under 15 minutes to go until the lunch break @oliverrowland1 is still out on track at the #BudaTest #F1 #F1Testing pic.twitter.com/vlTdovwzMU
— WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) July 31, 2018👀 Williams & Force India testing the 2019 #F1 front wing #F1Testing pic.twitter.com/ATOUc0ws7J
— SUTTON IMAGES (@suttonimages) July 31, 2018Lando fires up and heads back out to add to his lap count of 33 so far this morning. #BudaTest 🇭🇺 pic.twitter.com/n7iTOsVS0d
— McLaren (@McLarenF1) July 31, 2018.@Anto_Giovinazzi hits the track with the #SF71H at the Hungaroring #F1Testing Day1 pic.twitter.com/9w95woFv9m
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) July 31, 2018Day 1 of F1 Testing is underway at the Hungaroring 🇭🇺 #F1Testing pic.twitter.com/0Yy1AJ4SfZ
— LAT Images (@latimages) July 31, 2018Nico heads back out on track for some more laps!#RSspirit #BudaTest pic.twitter.com/luDbLfVOLY
— Renault Sport F1 (@RenaultSportF1) July 31, 2018Budapest test is underway, with @oliverrowland1 behind the wheel 🇭🇺 #F1 #F1Testing pic.twitter.com/n1yXKj4or5
— WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) July 31, 2018James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.