Skutečné letošní auto McLarenu se poprvé letos představí až během tréninků 11. května v Barceloně. Závodní ředitel Eric Boullier doufá, že se jeho týmu podaří vyřešit současné slabiny MCL33 i jeho nízkou rychlost v kvalifikacích.
Britský tým, jenž letos přešel na pohonné jednotky Renault, se po nevydařených předsezónních testech vrhnul na řešení svých problémů se spolehlivostí, proto musela práce na výkonnosti a vývoj nových dílů stranou.
V úvodních třech závodech ale předváděl na rozdíl od kvalifikací poměrně slušné tempo, povedené strategie a těžil i ze smůly svých soupeřů. Díky tomu mu zatím v šampionátu konstruktérů patří čtvrtá příčka, která ale neodráží jeho skutečnou konkurenceschopnost, což si v týmu dobře uvědomují.
Carrera al límite cada vuelta como siempre, con recompensa a dos vueltas del final ganando otra posición. Próxima baku. 👍 • • Pushing the limits every lap yesterday, with a reward 2 laps to the end with another position gain. Baku next. 👍 #mclaren #neversurrender #f1 #14 #china
"Auto pro rok 2018 míří do Barcelony a my samozřejmě doufáme, že bude takové, jaké očekáváme. Současný vůz splňuje plán, není to tak, že bychom s ním neplnili [výkonnostní] cíle. Nesplnili jsme s ním ale časové cíle," vysvětluje Boullier.
"V Barceloně tedy budeme mít auto, které mělo být v Austrálii. Takže nyní vlastně jezdíme s evolucí loňského vozu, nikoliv s tím novým. A ten snad bude takový, jaký čekáme," poukazuje pro Autosport na rozsáhlá vylepšení i naděje, které McLaren chová.
Přiznává, že nutnost nastoupit do prvních čtyř závodů s takovým omezení je pro ně frustrující: "Je to takové, jaké to je. Věděli jsme to a zkrátka musíme brát to nejlepší, co jde. Zatím jsme byli oportunističtí - využili jsme příležitosti a s oběma jezdci jsme získali tolik bodů, kolik to jen šlo. Je to frustrující vidět, že v závodě máme takovou výkonnost nebo rychlost, ale nedokážeme ji zatím odemknout v kvalifikacích."
Na otázku, zda je nadšen čísly nového balíku z aerodynamického tunelu a ze simulací, jen stručně odpovídá: "Nemám žádná očekávání, taková vzrušení nepotřebuji. V F1 jsem už dost dlouho na to, abych věděl, že slavíte zkrátka až tehdy, když jste na pódiu nebo na jeho nejvyšším stupínku."
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.
Sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton se v lednu podruhé setkal s monopostem Ferrari F1, když si vyzkoušel jízdu s modelem roku 2023 na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya.
Lewis Hamilton, jak jistě všichni fanoušci F1NEWS.cz již vědí, přechází do Ferrari pro sezónu 2025 Formule 1, což vyvolává velkou pozornost veřejnosti. Jde o novou etapu jeho kariéry, kterou odstartuje Velká cena Austrálie od 14. do 16. března 2025.
Sezóna F1 2025 odstartuje netradičně, když všech 10 týmů představí svá nová zbarvení vozů společně během jedinečného večera v londýnské O2 Areně. Tato historická událost slibuje přilákat pozornost fanoušků z celého světa. Víme, kdy se tato událost odehraje.