Situace na trhu s piloty je takřka uklidněna. O víkendu svou sestavu a nové zbarvení vozu představil Sauber s titulárním sponzorem Alfa Romeo a nyní zbývá již jediné místo u Williamsu po boku Lance Strolla.
O to má zájem celá řada pilotů, nejzvučnějším jménem ale je Robert Kubica, který musel vrcholový motorsport opustit po rallye nehodě v Itálii z roku 2011. Nyní se po šesti letech snaží dostat zpět do sedačky v nejprestižnější závodní sérii světa.
Celý motoristický svět tento dramatický příběh sleduje a je již jen na vedení Williamsu, zda polského pilota povolají, nebo zda raději sáhnou po Sergeji Sirtokinovi či Paulu di Restovi. Dle Sebastiana Vettela by to byl pěkný příběh, na druhou stranu zmiňuje, že by Robert zabral sedačku, kterou by jinak mohl získat nadějný junior.
"Myslím si, že to, co se tenkrát událo, bylo velmi tragické. Robert byl považován za muže, který může dosáhnout v budoucnu na mistrovský titul. Úplně ale nechápu, proč se chce vrátit až nyní. Proč se o to nepokusil dříve?" táže se Vettel.
"Samozřejmě, byl by to pro něj krásný příběh, na druhou stranu by to bylo smolné pro mladé piloty, kteří se také chtějí dostat do kokpitu," dodává čtyřnásobný mistr světa Sebastian Vettel.
Takový Nico Hülkenberg, po jehož boku mohl Kubica závodit, kdyby Renault nenajal Sainze, si není návratem polské hvězdy také jist. "Testy ukázaly, že tam rychlost je, ale jen těžko můžete nasimulovat dění prvního kola VC Monaka či Singapuru," tvrdí Hulk.
"Já doufám, že bude moci bojovat na té nejvyšší úrovni, to se ale dozvíme až v příštím roce, pokud tedy dostane místo. Jeho šance vidím tak padesát na padesát," dodává německý pilot Renaultu a vítěz 24h Le Mans.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.