Pokud by měl Robert Kubica závodit ve Formuli 1, pak by měl podle Felipeho Massy velké problémy. Za dobrého kandidáta na svou sedačku nepovažuje ani Paula di Restu, o kterém Williams přemýšlí.
Stáj z Grove stále neoznámila, kdo bude příští rok týmovým kolegou Lance Strolla. Za možné kandidáty někteří považují Roberta Kubicu s Paulem di Restou, které si vyzkoušela během testů v Silverstone a v Maďarsku, ale i Pascal Wehrlein z Mercedesu či Daniil Kvjat. Věk pod 25 let by u posledních dvou jmenovaných podle Paddyho Lowea nemusel být problém, s jejich alkoholovým sponzorem Martini by se podle něj v tomto případě dále jednat.
Podle Massy by ale měl Kubica kvůli svému hendikepu v F1 s řízením problémy: "Tak zaprvé, nemám ponětí o tom, jak jezdí. Abych byl upřímný, tak já bych nedokázal to, co on - jezdit jen s jednou rukou. Pro mě je ale neuvěřitelné, že by netrpěl v některých závodech v tomto voze, protože je na ovládání fyzicky mnohem náročnější."
"Opravdu respektuji to, co dělá. A to, co dělá, je zkrátka úžasné. Není však možné věřit tomu, že by neměl nějaké problémy," kroutí hlavou pro GP Gazette Brazilec, jenž by v F1 ještě jednu sezónu rád zůstal.
Podle něj by jako náhrada místo něj nebyl dobrý ani Paul di Resta, jenž jej zastoupil v Maďarsku, kde mu bylo nevolno: "Nevěřím, že je pro tým tím správným jezdcem pro vývoj auta, dosahování výsledků a všeho kolem. Navíc si nemyslím, že by tam, kde závodí, odváděl skvělou práci. Nejsem tady kvůli stížnostem nebo komentování věcí, je to jen můj názor."
Massa věří, že si na patřičných místech u Williamsu jeho jezdecké umění cení, a proto si jej rozhodnou ponechat i pro sezónu 2018: "Docela věřím, že lidé vědí, co je pro tým nejlepší. Tohle vědí docela dobře. Ale jak už jsem řekl, někdy to v F1 není jen o vašem talentu, který se počítá - někdy musíte mít kolem sebe další věci. A to je žel u některých týmů součástí F1."
Na případný konec své kariéry, kterou měl v F1 završit už loni, je však připravený: "Určitě, jsem kvůli tomu v pohodě. Nemám žádné frustrace. Jak jsem uvedl dříve, tak jsem toho udělal mnohem více, než jsem čekal. Pokud to má tedy skončit, pak je čas. Nemusí to končit, možná ještě stále něco zbývá. Jsem uvolněný, myslím na svou práci, na své auto. Období frustrace v mé kariéře už přešlo."
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.