Pokud by měl Robert Kubica závodit ve Formuli 1, pak by měl podle Felipeho Massy velké problémy. Za dobrého kandidáta na svou sedačku nepovažuje ani Paula di Restu, o kterém Williams přemýšlí.
Stáj z Grove stále neoznámila, kdo bude příští rok týmovým kolegou Lance Strolla. Za možné kandidáty někteří považují Roberta Kubicu s Paulem di Restou, které si vyzkoušela během testů v Silverstone a v Maďarsku, ale i Pascal Wehrlein z Mercedesu či Daniil Kvjat. Věk pod 25 let by u posledních dvou jmenovaných podle Paddyho Lowea nemusel být problém, s jejich alkoholovým sponzorem Martini by se podle něj v tomto případě dále jednat.
Podle Massy by ale měl Kubica kvůli svému hendikepu v F1 s řízením problémy: "Tak zaprvé, nemám ponětí o tom, jak jezdí. Abych byl upřímný, tak já bych nedokázal to, co on - jezdit jen s jednou rukou. Pro mě je ale neuvěřitelné, že by netrpěl v některých závodech v tomto voze, protože je na ovládání fyzicky mnohem náročnější."
"Opravdu respektuji to, co dělá. A to, co dělá, je zkrátka úžasné. Není však možné věřit tomu, že by neměl nějaké problémy," kroutí hlavou pro GP Gazette Brazilec, jenž by v F1 ještě jednu sezónu rád zůstal.
Podle něj by jako náhrada místo něj nebyl dobrý ani Paul di Resta, jenž jej zastoupil v Maďarsku, kde mu bylo nevolno: "Nevěřím, že je pro tým tím správným jezdcem pro vývoj auta, dosahování výsledků a všeho kolem. Navíc si nemyslím, že by tam, kde závodí, odváděl skvělou práci. Nejsem tady kvůli stížnostem nebo komentování věcí, je to jen můj názor."
Massa věří, že si na patřičných místech u Williamsu jeho jezdecké umění cení, a proto si jej rozhodnou ponechat i pro sezónu 2018: "Docela věřím, že lidé vědí, co je pro tým nejlepší. Tohle vědí docela dobře. Ale jak už jsem řekl, někdy to v F1 není jen o vašem talentu, který se počítá - někdy musíte mít kolem sebe další věci. A to je žel u některých týmů součástí F1."
Na případný konec své kariéry, kterou měl v F1 završit už loni, je však připravený: "Určitě, jsem kvůli tomu v pohodě. Nemám žádné frustrace. Jak jsem uvedl dříve, tak jsem toho udělal mnohem více, než jsem čekal. Pokud to má tedy skončit, pak je čas. Nemusí to končit, možná ještě stále něco zbývá. Jsem uvolněný, myslím na svou práci, na své auto. Období frustrace v mé kariéře už přešlo."
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.