Pokud by měl Robert Kubica závodit ve Formuli 1, pak by měl podle Felipeho Massy velké problémy. Za dobrého kandidáta na svou sedačku nepovažuje ani Paula di Restu, o kterém Williams přemýšlí.
Stáj z Grove stále neoznámila, kdo bude příští rok týmovým kolegou Lance Strolla. Za možné kandidáty někteří považují Roberta Kubicu s Paulem di Restou, které si vyzkoušela během testů v Silverstone a v Maďarsku, ale i Pascal Wehrlein z Mercedesu či Daniil Kvjat. Věk pod 25 let by u posledních dvou jmenovaných podle Paddyho Lowea nemusel být problém, s jejich alkoholovým sponzorem Martini by se podle něj v tomto případě dále jednat.
Podle Massy by ale měl Kubica kvůli svému hendikepu v F1 s řízením problémy: "Tak zaprvé, nemám ponětí o tom, jak jezdí. Abych byl upřímný, tak já bych nedokázal to, co on - jezdit jen s jednou rukou. Pro mě je ale neuvěřitelné, že by netrpěl v některých závodech v tomto voze, protože je na ovládání fyzicky mnohem náročnější."
"Opravdu respektuji to, co dělá. A to, co dělá, je zkrátka úžasné. Není však možné věřit tomu, že by neměl nějaké problémy," kroutí hlavou pro GP Gazette Brazilec, jenž by v F1 ještě jednu sezónu rád zůstal.
Podle něj by jako náhrada místo něj nebyl dobrý ani Paul di Resta, jenž jej zastoupil v Maďarsku, kde mu bylo nevolno: "Nevěřím, že je pro tým tím správným jezdcem pro vývoj auta, dosahování výsledků a všeho kolem. Navíc si nemyslím, že by tam, kde závodí, odváděl skvělou práci. Nejsem tady kvůli stížnostem nebo komentování věcí, je to jen můj názor."
Massa věří, že si na patřičných místech u Williamsu jeho jezdecké umění cení, a proto si jej rozhodnou ponechat i pro sezónu 2018: "Docela věřím, že lidé vědí, co je pro tým nejlepší. Tohle vědí docela dobře. Ale jak už jsem řekl, někdy to v F1 není jen o vašem talentu, který se počítá - někdy musíte mít kolem sebe další věci. A to je žel u některých týmů součástí F1."
Na případný konec své kariéry, kterou měl v F1 završit už loni, je však připravený: "Určitě, jsem kvůli tomu v pohodě. Nemám žádné frustrace. Jak jsem uvedl dříve, tak jsem toho udělal mnohem více, než jsem čekal. Pokud to má tedy skončit, pak je čas. Nemusí to končit, možná ještě stále něco zbývá. Jsem uvolněný, myslím na svou práci, na své auto. Období frustrace v mé kariéře už přešlo."
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.