Toro Rosso souhlasilo s předčasným uvolněním Carlose Sainze k Renaultu, za který bude závodit i příští rok. Jak ale teď vyřeší palčivou situaci se svými piloty během Velké ceny Spojených států?
Za juniorskou stáj Red Bullu po většinu sezóny nastupovali Carlos Sainz s Daniilem Kvjatem. Toho ale v Malajsii překvapivě nahradil Pierre Gasly, jenže během víkendu v Austinu jej čeká finále Super Formule v Japonsku a Honda si přeje, aby tam nastoupil, protože na lídra ztrácí jen půl bodu. Má tam tedy velkou šanci získat titul.
Sainz zase předčasně odešel k Renaultu na přání vedení francouzského týmu, kde nahradil Jolyona Palmera. Toro Rosso tak povolává zpět do služby Daniila Kvjata, stále mu však jeden jezdec schází. A tak se nabízí otázka, kdo za něj ve Spojených státech pojede?
Největší šance se přisuzují Brendonovi Hartleymu. Sedmadvacetiletý Novozélanďan plnil roli rezervního pilota Red Bullu v letech 2009 a 2010 a zúčastnil se několika testů s Toro Rosso, než byl z juniorského programu Red Bullu vyřazen. Svezl se pak v roce 2012 v testu mladých jezdců s Mercedesem a nějaký čas trávil na jeho simulátoru. Navíc má ze šampionátu WEC dostatečný počet bodů pro získání superlicence.
Pokud by to nevyšlo s Hartleym, pak by se v kokpitu Toro Rosso v Austinu mohl objevit ještě Sébastien Buemi, jenž za tento tým závodil v letech 2009 - 2011. Stáj z Faenzy musí volit pečlivě i vzhledem k tomu, že v F1 během sezóny nesmí za žádný tým nastoupit více než 4 jezdci.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.