Toro Rosso souhlasilo s předčasným uvolněním Carlose Sainze k Renaultu, za který bude závodit i příští rok. Jak ale teď vyřeší palčivou situaci se svými piloty během Velké ceny Spojených států?
Za juniorskou stáj Red Bullu po většinu sezóny nastupovali Carlos Sainz s Daniilem Kvjatem. Toho ale v Malajsii překvapivě nahradil Pierre Gasly, jenže během víkendu v Austinu jej čeká finále Super Formule v Japonsku a Honda si přeje, aby tam nastoupil, protože na lídra ztrácí jen půl bodu. Má tam tedy velkou šanci získat titul.
Sainz zase předčasně odešel k Renaultu na přání vedení francouzského týmu, kde nahradil Jolyona Palmera. Toro Rosso tak povolává zpět do služby Daniila Kvjata, stále mu však jeden jezdec schází. A tak se nabízí otázka, kdo za něj ve Spojených státech pojede?
Největší šance se přisuzují Brendonovi Hartleymu. Sedmadvacetiletý Novozélanďan plnil roli rezervního pilota Red Bullu v letech 2009 a 2010 a zúčastnil se několika testů s Toro Rosso, než byl z juniorského programu Red Bullu vyřazen. Svezl se pak v roce 2012 v testu mladých jezdců s Mercedesem a nějaký čas trávil na jeho simulátoru. Navíc má ze šampionátu WEC dostatečný počet bodů pro získání superlicence.
Pokud by to nevyšlo s Hartleym, pak by se v kokpitu Toro Rosso v Austinu mohl objevit ještě Sébastien Buemi, jenž za tento tým závodil v letech 2009 - 2011. Stáj z Faenzy musí volit pečlivě i vzhledem k tomu, že v F1 během sezóny nesmí za žádný tým nastoupit více než 4 jezdci.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.