Šéfové Formule 1 vyhodnocují způsoby, jak zajistit vyšší účast mladíků z Formule 2 v trénincích Formule 1.
Několik pilotů z nižší série si tak v minulém desetiletí, v éře třetích vozů, udělalo v pátek v F1 velmi dobré jméno - například Sebastian Vettel či Robert Kubica. Ale po sezóně 2006 se od toho upustilo, ačkoliv týmy mohou do tréninků stále nasadit i jiné než jen závodní jezdce.
Podle sportovního ředitele Rosse Brawna není ideální, když je mladík z F2 narychlo povolán, aby zaskočil za indisponovaného pilota F1: "Nasadit do F1 někoho, kdo nemá zkušenosti, je riziko. Musíte je co nejlépe připravit, možná je nechat odjet páteční dopolední trénink."
"takové iniciativy jsou důležité před tím, než jsou vystaveni [tlaku F1]. Pokud by měli problém a do F1 by vstoupili špatně, pak můžou být jejich kariéry poškozeny. Nemyslím si, že nahrazení Felipeho klukem z F2 by bylo úplně férové, protože by měli velmi málo času na to, aby ho dostali do auta," poukazuje na příhodu z Maďarska, kde bylo Massovi špatně a do kvalifikace ani do závodu za Williams nemohl nastoupit. Místo něj do kokpitu usedl rezervní pilot Paul di Resta.
"Na to existuje lépe strukturovaný způsob. Jde o věc, kterou chceme prosadit. Pokud jde o páteční tréninky, začali jsme se poohlížet po pozitivnějších iniciativách, aby mladí kluci měli šanci jezdit. Momentálně o této věci diskutujeme," odhaluje Brawn.
Podle něj schází postupový žebříček, systém, který by pomohl mladým talentům posouvat se výše: "Myslím, že teď je příležitost pro vytvoření takového postupu, vytvořit takovou dohodu. Nebylo by skvělé, kdyby přišel mladík, jenž by byl hvězdou v F3, zazářil by v F2 a pak by se objevil v F1 jako Verstappen?"
"To je to, co bychom chtěli vidět. Tím, že máme tyto závody během velkých cen F1, si je mohou fanoušci oblíbit. Má to tolik výhod - z pohledu obchodního a sportovního, že to musíme zavést," poukazuje Brawn. Nebrání se ani přijetí dalších nových nápadů včetně změny formátu závodního víkendu F1.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.