Lewis Hamilton si loni na svůj účet připsal dalších 25 miliónů liber (jen od Mercedesu) a s majetkem v hodnotě 131 miliónů liber se tak stal nejbohatším sportovcem Britského království.
Trojnásobný mistr světa a průběžně druhý muž letošního šampionátu Lewis Hamilton v tabulce nejbohatších britských sportovců přeskočil fotbalisty Zlatana Ibrahimoviče (110 miliónů liber) a Wayne Rooneyho (93 milionů liber) z Manchasteru United. Hlavní zásluhou byly příjmy od stáje Mercedes a partnerů L’Oréal, výrobce hodinek IWC a spolčenosti Bombardier.
Dalším mužem v pořadí je Jenson Button, který v současné době figuruje na pozici rezervního pilota McLarenu. Jeho majetek dosahuje hodnoty 86 milionů liber. Dále pak v seznamu nejlépe placených sportovců figurují jména jako Rory McIlroy (golf), Andy Murray (tenis) či Gareth Bale (fotbal). Zajímavostí také je, že v TOP10 není jediná žena.
Here it is. Very proud to share with you my signature @MonsterEnergy drink, '44'. ?? #44Unleashed #MonsterEnergy #ambassador pic.twitter.com/aaPnmukPPv
— Lewis Hamilton (@LewisHamilton) April 27, 2017Přestože Hamilton žije v Monaku, tak v roce 2012 řekl, že daně platí ve své domovině: “Lidé si neuvědomují, že daně platím tady, ale nevydělávám tu všechny peníze. Závodím v 19 zemích světa, takže vydělávám peníze na 20 místech a daně tak musím platit všude možně. Spoustu toho daním ale i zde. Přispívám této zemi a navíc pracuji v týmu, který má 1000 zaměstnanců. Je třeba sledovat mnohem větší obrázek.”
V případě, že by Lewis vyhrál svůj čtvrtý titul, tak by si mohl finančně polepšit a jeho roční příjmy od Mercedesu by se zvedly na nějakých 33 miliónů liber.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.
Aston Martin se chystá na příchod Adriana Neweyho do továrny. Konstruktér zatím nemohl zasahovat do vývoje vozu Aston Martin pro sezónu 2025, ale od března začne přispívat k vylepšení modelu AMR25.
Euforie tifosi a nadšené úsměvy provázejí Lewise Hamiltona prvními týdny ve Ferrari, na které fanoušci dlouho čekali. Přestože cesta k úspěchu nebude snadná, úvod připomíná pohádkový začátek plný očekávání a radosti. Zůstává však otázkou, zda se tento pohádkový sen promění ve skutečný vítězný příběh.
Více než 5 000 nadšených tifosi zaplnilo Fiorano, aby byli svědky historického momentu – Lewis Hamilton a Charles Leclerc poprvé vyrazili na trať s novým vozem Ferrari SF-25.
Po propuštění z pozice šéfa týmu Haas vedl Guenther Steiner právní spor proti svému bývalému zaměstnavateli. Spor byl nyní ukončen, když Steiner žalobu stáhl po mimosoudním urovnání konfliktu mezi oběma stranami.
Po testech s modelem F1 75 se Lewis Hamilton a Charles Leclerc okamžitě vrátili do Itálie, aby poprvé usedli za volant Ferrari SF-25. Na okruhu Fiorano se popasovali s novým vozem pro sezonu 2025 a ukázali své rychlé kolo.
Monacká Velká cena za sucha bývá často předvídatelná, kde kvalifikace často určuje vítěze. Nová pravidla, která zavádějí vyšší počet povinných zastávek v boxech, by však mohla závodnímu víkendu přinést větší dynamiku a agresivnější tempo.
Bezpečnost hraje v motorsportu klíčovou roli, přičemž FIA neustále hledá způsoby, jak zlepšit všechny její aspekty – od ochrany samotných závodníků přes bezpečí traťových maršálů až po maximální zabezpečení diváků.