Po určité době nejistoty, co bude s jedním z ikonických okruhů na britské půdě padlo rozhodnutí. Okruh, na kterém se jezdí s určitými přestávkami od roku 1950 a na němž to vlastně "všechno začalo", není na prodej.
Po dobu několika měsíců byl vlastník okruhu Britský autoklub - British Racing Driver's Club (BRDC) v jednání s potenciálními investory, mezi nimiž byla i skupina Jaguar Land Rover či firma MotorSport Vision vedená expilotem F1 Jonathanem Palmerem. Záměrem byla snaha zajistit provoz okruhu a získat dostatek finančních prostředků, aby se na Silverstone nadále jezdila britská Grand Prix.
Mezitím se začalo spekulovat, zda se pod hlavičkou Grand Prix Velké Británie nepojede v Doningtonu - tento okruh zatím hostil jediný závod F1, Grand Prix Evropy v roce 1993. Tato varianta ale padla, protože majitelé Doningtonu neprojevili o Formuli 1 zájem. Začalo se tedy spekulovat, zda Britové nebudou nuceni z důvodu rostoucích nákladů se F1 vzdát. Po změně vlastníků ale BRDC přehodnotila svůj postoj a rozhodla se, že nyní bude spravovat okruh ve vlastní režii.
"Očekávali jsme nějaké zásadní jednání s našimi blíže neurčenými zámořskými investory na začátku nového roku. Po další zvážení situace a zejména po dokončení prodeje Formule 1 subjektu Liberty Media jsme se nyní rozhodli další jednání o eventuálním prodeji odložit a pokračovat formou vlastního financování. Ačkoliv takové rozhodnutí nese určité riziko, cítíme dostatečnou důvěru ze strany nových vyhlídek s ohledem na naše podnikání," uvedl oficiálně v prohlášení pro členy klubu jeho předseda John Grant.
Nicméně navzdory tomuto rozhodnutí Grant uvedl, že k několika změnám přeci jenom dojde, především v zázemí okruhu. Mezi jednu z nich patří zrušení funkce klubového sekretáře a zavedení postu dobrovolného klubového ambasadora.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.