Po určité době nejistoty, co bude s jedním z ikonických okruhů na britské půdě padlo rozhodnutí. Okruh, na kterém se jezdí s určitými přestávkami od roku 1950 a na němž to vlastně "všechno začalo", není na prodej.
Po dobu několika měsíců byl vlastník okruhu Britský autoklub - British Racing Driver's Club (BRDC) v jednání s potenciálními investory, mezi nimiž byla i skupina Jaguar Land Rover či firma MotorSport Vision vedená expilotem F1 Jonathanem Palmerem. Záměrem byla snaha zajistit provoz okruhu a získat dostatek finančních prostředků, aby se na Silverstone nadále jezdila britská Grand Prix.
Mezitím se začalo spekulovat, zda se pod hlavičkou Grand Prix Velké Británie nepojede v Doningtonu - tento okruh zatím hostil jediný závod F1, Grand Prix Evropy v roce 1993. Tato varianta ale padla, protože majitelé Doningtonu neprojevili o Formuli 1 zájem. Začalo se tedy spekulovat, zda Britové nebudou nuceni z důvodu rostoucích nákladů se F1 vzdát. Po změně vlastníků ale BRDC přehodnotila svůj postoj a rozhodla se, že nyní bude spravovat okruh ve vlastní režii.
"Očekávali jsme nějaké zásadní jednání s našimi blíže neurčenými zámořskými investory na začátku nového roku. Po další zvážení situace a zejména po dokončení prodeje Formule 1 subjektu Liberty Media jsme se nyní rozhodli další jednání o eventuálním prodeji odložit a pokračovat formou vlastního financování. Ačkoliv takové rozhodnutí nese určité riziko, cítíme dostatečnou důvěru ze strany nových vyhlídek s ohledem na naše podnikání," uvedl oficiálně v prohlášení pro členy klubu jeho předseda John Grant.
Nicméně navzdory tomuto rozhodnutí Grant uvedl, že k několika změnám přeci jenom dojde, především v zázemí okruhu. Mezi jednu z nich patří zrušení funkce klubového sekretáře a zavedení postu dobrovolného klubového ambasadora.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.