Po určité době nejistoty, co bude s jedním z ikonických okruhů na britské půdě padlo rozhodnutí. Okruh, na kterém se jezdí s určitými přestávkami od roku 1950 a na němž to vlastně "všechno začalo", není na prodej.
Po dobu několika měsíců byl vlastník okruhu Britský autoklub - British Racing Driver's Club (BRDC) v jednání s potenciálními investory, mezi nimiž byla i skupina Jaguar Land Rover či firma MotorSport Vision vedená expilotem F1 Jonathanem Palmerem. Záměrem byla snaha zajistit provoz okruhu a získat dostatek finančních prostředků, aby se na Silverstone nadále jezdila britská Grand Prix.
Mezitím se začalo spekulovat, zda se pod hlavičkou Grand Prix Velké Británie nepojede v Doningtonu - tento okruh zatím hostil jediný závod F1, Grand Prix Evropy v roce 1993. Tato varianta ale padla, protože majitelé Doningtonu neprojevili o Formuli 1 zájem. Začalo se tedy spekulovat, zda Britové nebudou nuceni z důvodu rostoucích nákladů se F1 vzdát. Po změně vlastníků ale BRDC přehodnotila svůj postoj a rozhodla se, že nyní bude spravovat okruh ve vlastní režii.
"Očekávali jsme nějaké zásadní jednání s našimi blíže neurčenými zámořskými investory na začátku nového roku. Po další zvážení situace a zejména po dokončení prodeje Formule 1 subjektu Liberty Media jsme se nyní rozhodli další jednání o eventuálním prodeji odložit a pokračovat formou vlastního financování. Ačkoliv takové rozhodnutí nese určité riziko, cítíme dostatečnou důvěru ze strany nových vyhlídek s ohledem na naše podnikání," uvedl oficiálně v prohlášení pro členy klubu jeho předseda John Grant.
Nicméně navzdory tomuto rozhodnutí Grant uvedl, že k několika změnám přeci jenom dojde, především v zázemí okruhu. Mezi jednu z nich patří zrušení funkce klubového sekretáře a zavedení postu dobrovolného klubového ambasadora.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.
Zatímco nejmladší jezdec startovního pole procházel během belgického víkendu těžkým obdobím jak na trati, tak mimo ni, jeho předchůdce v týmu Mercedes promluvil s dávkou zkušeností a nabídl cenné rady.
Lewis Hamilton po závodě v Belgii zůstává optimistou i přes sedmé místo, kterého dosáhl díky skvělému návratu v poli. Oceňuje svůj výkon a věří, že tým Mercedes postupně najde cestu zpět k předním příčkám.
George Russell potvrdil, že ho tento týden čeká klíčové jednání s Mercedesem kvůli nedávnému ústupu týmu z formy. Cílem bude najít řešení a vrátit se zpět do boje o přední příčky.
Max Verstappen zůstává i nadále vázán smlouvou s Red Bullem, protože letní přestávku tráví mezi nejlepší trojicí šampionátu. Tím nesplnil podmínku pro aktivaci výkonnostní klauzule.
Lewis Hamilton kritizoval odklad startu Velké ceny Belgie, který považoval za zbytečný. Podle něj se tím situace na trati nijak nezlepšila a chyběla konzistence v rozhodování.
Lando Norris sportovně uznal, že Oscar Piastri si vítězství ve Spa plně zasloužil. Přiznal, že ani bezchybný výkon by nestačil, protože Australan zvládl klíčové momenty lépe a celý závod měl pod kontrolou.
Oscar Piastri skvěle odstartoval do proměnlivé Velké ceny Belgie a dravým manévrem překonal Landa Norrise, čímž znovu získal převahu v týmovém souboji o titul a zajistil si výhru v belgickém Spa-Francorchamps.
Velká cena Belgie F2 ve Spa přinesla nečekaný zvrat, když byli oba původní vítězové hlavního závodu penalizováni za technická pochybení. Vítězství tak připadlo Romanu Staňkovi, který slaví svůj první triumf v hlavním závodě Formule 2.
Helmut Marko věří, že Max Verstappen stále může získat titul mistra světa pro rok 2025. Samotný jezdec ale zůstává skeptický a optimismu se brání.
Lewis Hamilton, Fernando Alonso a Andrea Kimi Antonelli nasadili ve Spa nové pohonné jednotky pro sezonu 2025. Carlos Sainz mezitím upravil nastavení vozu po nevydařené kvalifikaci.